Ryanair Solliciteren en Schoolreport en ATPL results

Ssselayer

New member
Ik wil gaan solliciteren bij Ryanair en ik kom onderstaande rquirement tegen.

FLIGHT SCHOOL REPORT signed by your Flight School’s HOT (Head of Training). This applies to both Integrated and Modular students. This MUST contain ALL ATPL results (detailing any repeats), CPL & MEIR series passes, and information relating to your performance throughout training.*


Omdat ik alles modulair heb gedaan en bij vlieginstanties die er niet meer zijn (EAT / Tulip Air / White Wings enz) heb ik geen schoolreports. Ik heb van mijn ATPL results alleen een papiertje van RDW dat ik mijn ATPL theoretical succesvol heb afgerond. Cijferlijst ed heb ik niet meer.

Kan iemand mij hierin adviseren?
 
Same here, ik ben 40 (...) en mijn oude (franse) vliegschool is ook bankroet en de nieuwe entiteit die alles heeft overgenomen kon mij niet verderhelpen.

Voor de ATPL resultaten was het in '99-00 een leuke warboel met het begin van de JAA-reglementatie, we waren echte proefkonijnen en dus zeer slecht voorbereid... ik heb wel alles behaald binnen de 3 passes (waarschijnlijk met deliberaties dus schone blinkende punten zullen het niet zijn :grijns:), meerdere collega's hadden die kans niet en hebben zelfs alles van zero mogen beginnen, maar het werd makkelijker naarmate de JAA-vragendatabanken groeiden.
Voor mijn part heb ik de franse luchtvaartautoriteiten gevraagd voor de resultaten, maar ik wacht al sinds een maand op antwoord :wegkwijt:

Blijkbaar is RYR gefocust op de astronautscholen die met CAE werken denk ik, spijtig voor ons...
 
Blijkbaar is RYR gefocust op de astronautscholen die met CAE werken denk ik, spijtig voor ons...

CAE is een money making machine, 20 jarigen met een enorme zak geld.
Het verschil in kwaliteit tussen L3 en CAE is enorm. CAE staat niet gelijk aan astronautschool, verre van het.

Doe jezelf dus niet tekort
 
Last edited:
Back
Top