Ryanair en Nederlandse piloten?

4-5 jaar? aan een stuk? dat klopt niet helemaal.
Een aantal jaar geleden was er een stop voor NLers en nu wederom.
Maar in de tussentijd zijn er hele hordes aangenomen uit NL.
 
Een vraag over FR in het KLM forum? Jammer...

For your information: er zijn in 2014 nog Nederlanders bij Ryanair aangenomen.. No need om maar de media te stappen, beetje raar ook.
Anyway, Je informatie klopt niet :biertje:
 
Ken genoeg ab-initio's die naar RYR zijn vertrokken het afgelopen jaar. Wel allemaal CAE graduates.
 
Ryanair neemt al 4-5 jaar geen NLers meer aan, heeft iemand een idee waarom niet?

Klopt niet! Het ligt nu tijdelijk even stil, omdat er juist erg veel Nederlanders zijn aangenomen de afgelopen tijd. Ben erg benieuwd naar je bewijzen, en eigenlijk nog meer naar je beweegredenen.. Afgewezen omdat je te ervaren bent met je 737 & 747 rating met 500 uur?:nicethread:
 
Gelul.... Ik ken zat mensen die Nederlands zijn & zijn aangenomen door Ryanair? Ik weet niet waarom je zo gefrustreerd bent en denkt te weten hoe het echt zit. Maar of je ... is te klein of je bent afgewezen door RYR in het verleden....
 
Ryanair en Nederlandse piloten?

In de afgelopen 4 a 5 jaar idd meer dan genoeg Nederlanders zien binnen komen bij Ryanair. Zowel van de NLS als van EPST of elders. (Er zijn er ook zat vertrokken, maar dat is een ander verhaal...)


Ben benieuwd naar dat bewijs dat je claimt te hebben.

ps. Hoe heet je nou eigenlijk? Je Forumnaam is CommercialPilot maar je ondertekent je post met B747. Identiteitscrises???

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
In de afgelopen 4 a 5 jaar idd meer dan genoeg Nederlanders zien binnen komen bij Ryanair. Zowel van de NLS als van EPST of elders. (Er zijn er ook zat vertrokken, maar dat is een ander verhaal...)


Ben benieuwd naar dat bewijs dat je claimt te hebben.

ps. Hoe heet je nou eigenlijk? Je Forumnaam is CommercialPilot maar je ondertekent je post met B747. Identiteitscrises???

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hij heet B747, hij loopt ook op pprune te janken en tegen schenen aan te schoppen uit frustratie. De beste man is in 2009 tegen alle adviezen in met een vliegopleiding begonnen en kan het nu niet hebben dat hij geen baan weet te vinden. Tja....
 
Genoeg Nederlanders aangenomen bij FR de laatste jaren. Zoals bobermo al schreef, ligt tijdelijk stil omdat er erg veel Nederlanders rondlopen op het moment.

Waar is het bewijs?
 
Back
Top