rustig hier

Viper1983

New member
Wat is het toch stil hier? Geen nieuws, gezeik, vragen over selecties?
:grijns:

nou ja... dan wens ik iedereen alvast prettige feestdagen :kerst:
 
Ha Viper1983,

Omdat je zo aandringt ;) en omdat de kerst nog wel ff duurt? En ik op kantoor nu toch niet veel te doen heb :yeehaa:

Wat zijn de kansen voor een modulaire student (via Oxford) om bij ArkeFly te starten Q3 2009? Onder enigszins verbeterende economische omstandigheden dan wel te verstaan. En zijn er verder nog beperkingen t.a.v. leeftijd (zelf nu 33).

Maar in ieder geval alvast een hele fijne dagen en een voorspoedig 2009. :kerst:

Ciao
Stabilio
 
Ha Viper1983,

Omdat je zo aandringt ;) en omdat de kerst nog wel ff duurt? En ik op kantoor nu toch niet veel te doen heb :yeehaa:

Wat zijn de kansen voor een modulaire student (via Oxford) om bij ArkeFly te starten Q3 2009? Onder enigszins verbeterende economische omstandigheden dan wel te verstaan. En zijn er verder nog beperkingen t.a.v. leeftijd (zelf nu 33).

Maar in ieder geval alvast een hele fijne dagen en een voorspoedig 2009. :kerst:

Ciao
Stabilio

Haha misschien is een waarzeggers forum een beter medium voor dit soort vragen ;) Maar jij ook prettige dagen :kerst:
 
Okedan dan maken we er een fijne feestdagen topic van...

ArkeFLy overigens niet echt positief in het nieuws door het uitleasen van toestellen en kennelijk eigen passagiers daarvoor laten wachten.... (EenVandaag/Telegraaf)
 
Okedan dan maken we er een fijne feestdagen topic van...

ArkeFLy overigens niet echt positief in het nieuws door het uitleasen van toestellen en kennelijk eigen passagiers daarvoor laten wachten.... (EenVandaag/Telegraaf)


Jah beetje jammer dat KLM in de media geloofd wordt om zijn Phuketvluchten. De reden dat TFL eigen vluchten moest vertragen was om dezelfde reden; mensen weghalen uit Phuket............ Helaas zit zo'n vent van EU-claim het vuur weer aan te wakkeren.

Alles draait prima en we gaan de 737 vloot flink uitbreiden.

Groeten Steef
 
Jah beetje jammer dat KLM in de media geloofd wordt om zijn Phuketvluchten. De reden dat TFL eigen vluchten moest vertragen was om dezelfde reden; mensen weghalen uit Phuket............ Helaas zit zo'n vent van EU-claim het vuur weer aan te wakkeren.

Alles draait prima en we gaan de 737 vloot flink uitbreiden.

Groeten Steef

Die zekere H.N. is idd een irritant ventje, maarja, hij zoekt wel continu de media..
Niet handig als TFL dan zelf ook eens de media zoekt?

Steef, nu het er toch over gaat, over de uitbreiding van de 737.. Wanneer komen nou de B en de C?(enD?) De B zou afgelopen dec komen, maar door de problemen bij Boeing wat later. Jij info over de B, C, en D?
 
El Stevo....mag ik vragen op welk termijn Arke van plan is uit te breiden?

Ikzelf woon 5 minuten van schiphol en zou graag voor een maatschappij werken die vanaf AMS vliegt.

Ik ben wat opties aan het bekijken, maar het zijn er niet al te veel.

Trans zal ik onderaan beginnen en heel lang rechts zitten, nemen voorlopig ook niet aan
Martinair moet je volgensmij typerated zijn, maar die nemen ook niet echt aan op het moment
Dan blijft er nog netjets over dat is andere koek dan ik gewend ben, ik weet niet of ik dat wel wil en/of dat iets is voor mij.
En Arke als laatste optie....

Ik heb zelf begrepen dat er ook buitenlandse carriers zijn die AMS als base hebben, maar de ureneis daarvoor heb ik nog (lang) niet.

Alle info is welkom.
 
Die zekere H.N. is idd een irritant ventje, maarja, hij zoekt wel continu de media..
Niet handig als TFL dan zelf ook eens de media zoekt?

Steef, nu het er toch over gaat, over de uitbreiding van de 737.. Wanneer komen nou de B en de C?(enD?) De B zou afgelopen dec komen, maar door de problemen bij Boeing wat later. Jij info over de B, C, en D?

Yo,

IDD is de B uitgesteld door de staking. Zoals het er nu uitziet:

B: aankomst 3 maart
C: aankomst 23 april
D en de E TBA

Groeten Steef
 
Jah beetje jammer dat KLM in de media geloofd wordt om zijn Phuketvluchten. De reden dat TFL eigen vluchten moest vertragen was om dezelfde reden; mensen weghalen uit Phuket............ Helaas zit zo'n vent van EU-claim het vuur weer aan te wakkeren.

Steef, ik zal als eerste toegeven dat Arke vaak onder vuur ligt in de pers maar deze keer beaamt jullie woordvoerster het zelf. Maandag ging er idd een charter vanuit Kopenhagen naar Phuket maar de vlucht naar Kingston lijkt de boosdoener te zijn geweest.

Van LN:

ArkeFly onder vuur wegens verhuur toestellen aan derden

29-11-2008

SCHIPHOL - Luchtvaartmaatschappij ArkeFly ligt onder vuur omdat het regelmatig vluchtschema’s moet wijzigen omdat eigen toestellen aan derden zijn verhuurd. Dat meldde het actualiteitenprogramma EénVandaag vrijdag (28 november). Woensdag liep ArkeFly-vlucht OR361 naar Curaçao vijftien uur vertraging op omdat één van de Boeing 767’s van de maatschappij werd ingezet op een adhoc-charter.

Door de vertragingen liepen de passagiers anderhalve dag van hun vakantie mis. Reizigers op Schiphol werd door het baliepersoneel verteld dat de schemawijziging het gevolg was van ‘flow-problemen’. Passagiers werd een schadevergoeding van 25 euro geboden.

Omdat het toestel was verhuurd hadden de gedupeerde reizigers recht op zeshonderd euro, zegt Hendrik Noorderhaven van claimbureau EUclaim. Volgens EUclaim maakt ArkeFly regelmatig 'een commerciële keuze over de ruggen van de Nederlandse passagier'.

Woordvoerster Simone van de Berk van TUI Nederland, het moederbedrijf van ArkeFly, bevestigde dat het toestel dat afgelopen woensdag naar Curaçao had moeten vliegen was verhuurd. De Boeing 767 voerde in opdracht van de Britse autoriteiten een vlucht uit van Stansted naar Kingston. Pas toen dit toestel terugkeerde kon het worden ingezet op de Curaçao-vlucht.

Hoewel ArkeFly er normaliter voor zegt te zorgen dat wanneer een eigen toestel wordt verhuurd er een ander toestel wordt ingezet op de reguliere vluchten, was dat deze keer niet gelukt. Volgens de maatschappij zijn de passagiers hierover maandag geïnformeerd. Passagiers werd een schadevergoeding van 25 euro geboden, volgens ArkeFly gebaseerd op wat gebruikelijk is in de reisbranche.
 
Back
Top