Rooster importeren in Iphone

Q

qzqsd

Guest
Heren,

Ik probeer via 2ical mijn rooster in mijn iphone te importeren, maar ik krijg de hele tijd een melding dat hij de file niet kan vinden (''The file could not be retrieved''). Ik heb alles geprobeerd maar zit helemaal vast. Iemand die me uit de brand kan helpen met de oplossing?

Cheers!
 
Niet via 2ical doen maar via de 5c / kruse website: http://www.kruse.aero/5c/ (klik op veelgestelde vragen etc). Dan kan je je iphone calender subscriben op de ical file die je elke week weer kan oproepen. Oftewel 1 keer in de week via je bookmark even naar die link en inloggen zodat de online ical file bijgewerkt is, daarna zal de door jou ingevoerde calender in je iphone automatisch up to date zijn. Komt dus geen pc / laptop aan te pas verder, geen importeren, nada.

De 5c check is meer gericht op klc en laat meteen ook je marge op FDP zien. Daarbij zie je ook eventuele afwijkingen van de 5c CAO na inloggen / bijwerken in de browser.
 
Die kruse kende ik helemaal niet. Ik zat te klooien via 2ical. Kruse werkt perfect.

Thanx!
 
Ah, het werkrooster, dacht een ander rooster
20090820-iphonegrilling.jpg
 
Back
Top