Regristraties Boeing 737-800's en 787's van TFL

TFL767,

Wat is nu de zomerplanning?
1x 737-800 eigen europa
2x 737-900 (of ook gewoon 800) lease futura europa
1x 767 europa
2x 767 ICA?
 
@ staf5480: klopt ongeveer, is nog een kleine mogelijkheid dat er i.p.v. de twee Futura-bakken twee Hapag 73's komen. November 2008 de tweede eigen 73.
 
@ staf5480: klopt ongeveer, is nog een kleine mogelijkheid dat er i.p.v. de twee Futura-bakken twee Hapag 73's komen. November 2008 de tweede eigen 73.

waar hangt dat vanaf, en maakt dat veel verschil? (behalve dat we dan in het geel vliegen en de futura bakken waarschijnlijk worden voorzien van onze naam?) Hapag heeft zeker ook geen comfort class?
 
Last edited:
The Bet

The Bet

I guess I'll have to concede :huilt::huilt:

Congratulations Tijgert and El Stevo - you're both 50 Euro richer.

Let me know how to get the money to you.
 
Hey kerels!

Tijdje stil hier... Hoe staan de zaken met de 787's voor Arkefly? Al enig idee welke dit precies zijn? 787-8 neem ik aan?

En hoe staat het met de delivery? Ook al iets bekend?

groetjes
 
Zijn ze al toegewezen aan ArkeFly dan? Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ArkeFly zich zal gaan beperken tot een vloot 737 en de ICA zal gaan inhuren.
 
Zijn ze al toegewezen aan ArkeFly dan? Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ArkeFly zich zal gaan beperken tot een vloot 737 en de ICA zal gaan inhuren.


Dat inhuren is naar mijn idee geen optie, kunnen ze net zo goed stoelen inkopen bij bijvoorbeeld MP.
Bij mijn weten stonden er 3x787 op het programma, wanneer , dat ligt aan TUI zelf, die bepaalt de verdeling en wanneer ArkeFly aan de beurt is.
Verwachtings ins dat de B767 in ieder geval nog een paar jaa nog bij ArkeFly blijven vliegen
 
In principe staan de 787's voor 2010 gepland, echter nog niks officieels gezien. Voorbereidingen worden opgestart; zo worden er bij iedere TUI-airline vliegers geselecteerd om in een '787-commissie' zitting te nemen.
 
In principe staan de 787's voor 2010 gepland, echter nog niks officieels gezien. Voorbereidingen worden opgestart; zo worden er bij iedere TUI-airline vliegers geselecteerd om in een '787-commissie' zitting te nemen.


Wat moet ik me bij zon commissie voorstellen?
 
Back
Top