Raadplaatjes (eerste ronde)

Hi TEC, long time no see.

Je moet het F.J. gezien zijn leeeftijd niet kwalijk nemen. Wij, grijze haren, hebben de P51 nog in levende lijve gezien. Sterker nog, Art heeft al eens een dual gevlogen, en ik kan je vertellen, dat was een handfull.

More off opic, heb je gezien dat Onassis pretendeerd dat hij, en, TEC en, TD personificeerd. Schande. ik ga hem hier over aanspreken. Zie het Azia topic.

Alles paletti bij de EAC?

Cheers
Art
 
Last edited:
Nou vooruit dan maar op het gevaar af dat ik het weer 'verpest voor de anderen', but what the heck!

Nakajima Ki-27 'Nate'
nakajima-ki-27-nate-01.jpg


Have it coming guys
 
omdat ik de komende weken geen tijd heb om dit topic te volgen geef ik zelf het antwoord maar: het is een Douglas o-46. En de vloer is vrij.
 
Hi TEC, long time no see.

Je moet het F.J. gezien zijn leeeftijd niet kwalijk nemen. Wij, grijze haren, hebben de P51 nog in levende lijve gezien. Sterker nog, Art heeft al eens een dual gevlogen, en ik kan je vertellen, dat was een handfull.

More off opic, heb je gezien dat Onassis pretendeerd dat hij, en, TEC en, TD personificeerd. Schande. ik ga hem hier over aanspreken. Zie het Azia topic.

Alles paletti bij de EAC?

Cheers
Art

Hey Art.

Sorry voor de late reactie...

Beetje druk geweest met andere dingen en twee weekjes op vakantie geweest. Enuh.. P-51 staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Bij de EAC gaat het nog wat stroefjes. Komt een belangrijke maand aan nu.
Keep you informed.

Gr. TEC
 
de indeling van photobucket is veranderd en ik kan nergens ontdekken hoe ik nu moet uploaden...iemand hetzelfde probleem?
 
Er is al een tijd niet gepost dus ik neem de vloer.

Van welke kist zijn deze vreemde maar toch zeer kenmerkende vormen?

vreemd.jpg
 
Last edited:
Back
Top