Raadplaatjes (eerste ronde)

Correct! Brakes Released heeft de vloer!!!

Nog even het volledige plaatje:

Ani_seamaster-Photo.jpg
 
Ok, thanks. Imageshack doet het niet of het land waar ik zit of heeft het geblokt... Raadplaatje komt binnen een paar dagen. Als iemand wat leuks heeft dan gerust open vloer.
 
Well done, you have it!



De kist in kwestie staat al een flinke poos iets rechtsboven van het midden van deze GE plaat. Lokatie is Ashgabat, Turkmenistan.
 
yo BR, mogen we ook nog even de hele plaat zien?

De volgende komt uit mijn eigen collectie en is ook een crop:

raadplaatje45.jpg


Wat is dit in hemelsnaam? Bonuspunten voor de vraag: waar wordt dit ding voor gebruikt en op welk vliegveld is de foto genomen?
 
yo BR, mogen we ook nog even de hele plaat zien?

De volgende komt uit mijn eigen collectie en is ook een crop:

raadplaatje45.jpg


Wat is dit in hemelsnaam? Bonuspunten voor de vraag: waar wordt dit ding voor gebruikt en op welk vliegveld is de foto genomen?

Dit is de C-47 met C/N serial #33581, ook wel een Basler DC-3 genoemd en voorzien van PT6A-67R turboprops. Het vliegtuig vliegt rond in zuidelijk Afrika met als thuisbasis Johannesburg.
Hiermee worden geofysische surveys gevlogen en wel op een heel speciale manier (moet geweldig zijn voor de vliegers), lees dit maar eens. Voor het hele artikel moet je je wel even registreren.
Hier nog een plaatje van het spul:
6_Top.jpg
 
Last edited:
Yep, dat is 'm inderdaad. Ik kwam 'm in september tegen op Yulara airport in Australië. De vloer is voor TD!
 
Zie nu pas dat je de naam niet had aangepast, was nog makkelijker geweest... Koolhoven was gewoon eerste ingeving, "Nederlandse" 2 op romp hielp en het wazige roundel onder vleugel ook, toen even zoeken naar juiste type...

Nieuwe ronde, nieuwe kansen:

 
Zie nu pas dat je de naam niet had aangepast, was nog makkelijker geweest... Koolhoven was gewoon eerste ingeving, "Nederlandse" 2 op romp hielp en het wazige roundel onder vleugel ook, toen even zoeken naar juiste type...

Nieuwe ronde, nieuwe kansen:


Ok goed gok dus!
ik denk een USAF Tiger Moth zonder de bovenste vleugel:rolleyes: nee ik heb geen idee:eek:
 
Back
Top