Proffcheck, need help!!

Viper1983

New member
Hey allemaal!

ik moet helaas weer een proffcheck doen hier in NL.
Wie weet waar ik tegen een scherpe prijs dit kan doen?
De vorige keer was ik totaal €1000 kwijt voor een Chieftain, eigenlijk wil ik goedkoper. :D

Wie o wie heeft suggesties??
 
singles and twins op Lelystad hebben een Seneca en wilden dat soort dingen gaan doen. Ben ze een beetje uit het oog verloren, maar misschien kan je ze eens bellen. Ander is er hier vast wel iemand die ze kent. Ze waren altijd redelijk goedkoop met alles.
 
Oorspronkelijk gepost door Overload
singles and twins op Lelystad hebben een Seneca en wilden dat soort dingen gaan doen. Ben ze een beetje uit het oog verloren, maar misschien kan je ze eens bellen. Ander is er hier vast wel iemand die ze kent. Ze waren altijd redelijk goedkoop met alles.

http://www.singlesandtwins.nl/page163

PH-VRW C 150 VFR 96.-

Bij vooruitbetaling van € 1250.- 90.-


PH-BVL C 172 IFR 142.-

Bij vooruitbetaling van € 1250.- 136.-


PH-WSF PA 28 140 VFR 132.-

Bij vooruitbetaling van € 1250.- 126.-


PH-EDD PA 28 161 IFR 142.-

Bij vooruitbetaling van € 1250.- 136.-


PH-EAH PA 28 181 VFR 157.-

Bij vooruitbetaling van € 1250.- 151.-


PH-WCU PA 28R 201 T IFR 211.-

Bij vooruitbetaling van € 1250.- 205.-


PH-GVN PA 32 260 (6 persoons) VFR 214.-

Bij vooruitbetaling van € 1250.- 208.-


PH-HLM PA 34 200T IFR Prijs op verzoek

Prijzen van sinlges&twins
 
Tnx,

ik heb idd een mailtje gedropt bij hun.

Weet iemand nog meer adressen? Of waar doe JIJ altijd je proffcheck?
 
ME-IR Prof check bij Flightware in Hoofddorp voor € 345 incl examinator en melding naar IVW etc..

Profcheck wordt gedaan op de Beech B200 simulator. (FNPT2)

Ik heb mijn MCC gedaan bij Flightware en Jan van der Meer, de baas van Flightware, vroeg me pasgeleden of ik toe was aan een profcheck. Hij vertelde me toen van zijn aanbieding. (Ik hoef pas volgend jaar juli voor mijn Profcheck)

Je kunt hem bellen voor meer info op 023-5651274

gr
 
Ehhh, Dat is toch geen full motion sim? Je kan misschien in die sim je IR verlengen (hoewel ik dat zeer betwijfel), Maar zeker niet je multi engine piston rating. Je zou dan je twinrating dus kwijtraken. In dat geval kan je net zo goed SE IR doen op een Cessna oid. Of begrijp ik het nu verkeerd? Wel een leuk ding als ik zo op de site kijk overigens.
 
Oorspronkelijk gepost door Viper1983
Tnx,

ik heb idd een mailtje gedropt bij hun.

Weet iemand nog meer adressen? Of waar doe JIJ altijd je proffcheck?

profchecks heb ik de laatste jaren alleen nog maar gedaan op de C172, dus kan je geen andere adressen geven voor twins... (wel voor een goedkope c172)
 
Wat ik de afgelopen paar jaar elke keer heb gedaan is bijna de gehele profcheck op de FNPT2 sim bij Stella en dan daarna alleen nog maar de circuitjes op de Seminole. Scheelt ontzettend veel geld, want je maakt dan maar 25 minuutjes bloktijd in het vliegtuig. 3 a 4 circuitjes is genoeg. Ik was 2 jaar achter elkaar voor rond de 500 euro klaar.
 
Hey Primer,
Ik zie dat een blokuur seminole 421 euro kost (dit is wel de les prijs). Vind ik toch niet echt goedkoop voor een seminole. Ik kan me herinneren dat er op Eelde gelest werd voor 500 gulden (227 euro) op een seminole, all-in. Dit was pak em beet 5 jaar geleden...
Spy
 
Singles & Twins heeft een prachtige oudejaars aanbieding (mede omdat vanaf 1-1-2005 de teruggave van accijns vervalt voor commerciële vluchten, en dus het vliegen een stuk duurder zal worden).


Een complete profcheck op een Seneca II voor € 825,-

- Bij 2 personen
- Vliegtijd +/- 1 uur en 20 min
- Totaal 4 landingen
- Inclusief examinator
- Profcheck dient plaats te vinden voor 31-12-2004


Je kan ze bellen op 0320-288200
 
Last edited:
Back
Top