Preparing For Your Cathay Pacific Interview boekje

sandertje

Member
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar het boekje Preparing For Your Cathay Pacific Interview . Is er wellicht iemand in de omgeving Amsterdam die dit boekje 1 a 2 dagen kan missen. (vergoeding evt.) Kan het boekje nergens vinden, behalve op internet. De tijd is te kort om het te gaan bestellen, moet het namelijk binnen een aantal dagen hebben.
Ik hoop dat iemand me kan helpen hier.

MVGR
Sander
 
Mijn boekje heb ik al uitgeleend, sorry.
Maar,... ik heb een betere tip voor je.

Dat boekje kon ik van voor tot achter dromen en om je eerlijk te zeggen, het is compleet achterhaald. De exact zelfde info vind je op pprune. Daar is een hotmail adres aangemaakt waar iemand zijn persoonlijke aantekeningen in word documenten aanbied. Hier staan ook een hoop recentelijk gevraagde interview vragen in, en dat het klopt kan ik zelf bevestigen !!

Ik kan even niet de link posten, want pprune ligt er even uit vanwege maintenance.

pprune-forums-fragrant harbour wannabe's. (daar moet ie tussen staan)

suc6
 
Collega´s,

Ik neem aan dat jullie allemaal op een gesprek bij Cathay zijn uitgenodigt. Hoe lang zat er bij jullie tussen jullie sollicitatie en uitnodiging en met welke ervaring hebben jullie gesolliciteerd?

O.
 
Heb m ook liggen. Woon een beetje ver ben ik bang voor je om 'm te komen lenen :)

Vergeet handling the big jets niet.

Sta on file sinds ik 995 uur had a while ago.


FD
 
Last edited:
@Oboema,

Voor een uitnodiging DESO (direct entry SO) heb je rond de 3000 uur nodig. Voor DEFO (direct entry FO freight) heb je wel wat meer nodig. Eerder 5000 uur.

Jet of turboprop maakt niet veel uit. Je komt vanzelf aan de beurt. But be prepared, anders ga je zeer genadeloos onderuit.
 
Oorspronkelijk gepost door oboema
Collega´s,

Ik neem aan dat jullie allemaal op een gesprek bij Cathay zijn uitgenodigt. Hoe lang zat er bij jullie tussen jullie sollicitatie en uitnodiging en met welke ervaring hebben jullie gesolliciteerd?

O.

gesolliciteerd: september (TT 2600)
1e ronde : april (uitnodiging ontvangen in januari)
2e ronde : augustus
begin datum SO : april/mei ??
 
JO,

voorbereiding is noodzakelijk, waarom, CX heeft keus zat.
laat je zien weinig of nix aan voorbereiding te hebben gedaan, en iemand anders wel... tel maar uit.

er worden redelijk wat theoretische vragen gesteld vandaar, het is allemaal te doen. ik zelf werk bij de buren en het theoretische gedeelte van het interview was pittig..

k.
 
JO,

kreeg net een mailtje dat CX sinds 1430 HKG tijd niet meer verhandeld mag worden op de beurs. dit op verzoek van CX zelf.
op de website dat de reden is een om een zeer grote aankoop gaat,

het gerucht gaat dat Dragonair of Air China gedeeltelijk of geheel gekocht gaat worden...

we zien wel weer

k.
 
Gaat dat integratie van de 2 lijsten betekenen Kliko ?

ouch..........
 
niemand die het weet,

kreeg weer een mailtje, het zou ook kunnen gaan om een grote order voor 777 en de financiering daarvan, 12 777 van deze order worden cash betaald...

k
 
jo,

je weet hoe het gaat... sommige collegas vinden het leuk om elk gerucht naar iedereen te mailen....moe wordt je ervan..

@FD
de lijsten zullen niet samengevoegd worden, kost CX gelijk weer meer. de bedrijven blijven opereren op hun eigen AOC.
Als het om de aankoop van KA gaat uiteraard..

k.
 
Back
Top