Precision Flying

Indeed cool maar niet zo onmogelijk als het lijkt
V(hydroplane)=9 X wortel psi main tires
dus flaps up ,high speed en oppompen die banden
en 10.000 uur in taildragger is ook wel handig
cheers
 
echt goed!

dat wil ik ook wel leren!

Als je dat kan, kan je volgens mij overal landen met het grootste gemak!


[SIZE=-200]ik heb natuurlijk nog geen brevet, maar het lijkt me een logische conclusie :D[/SIZE]
 
@Viper, vanochtend geprobeerd op de Neusiedlersee, ging prima
;)

Maareh hoe komen die gasten weer weg van zo'n strandje ?
 
Kan me vaagjes een FAR herinneren dat je minimaal op een hoogte van 500' moest vliegen tenzij het een populated area was en dan was het 1000', tenzij het om een T/O of landing ging. Vind het maar linke soep.
 
Vind het maar linke soep.

Doorgewinterde GA vliegers weten wat ze doen.

Low level onder een brugje, een hoogspanningsleidinkje of een biertje pakken bij een enroute pub. :D

Opm. Wetgeving is leuk, maar in de middle of nowhere heb je er niets aan.
 
Oorspronkelijk gepost door sheik
Kan me vaagjes een FAR herinneren dat je minimaal op een hoogte van 500' moest vliegen tenzij het een populated area was en dan was het 1000', tenzij het om een T/O of landing ging. Vind het maar linke soep.

he sheik blijf van de drugs af!
of wil je een bordje "verboden in te halen' op het formule 1 circuit?
 
Toevallig bood de Flight Int. van deze week uitkomst. Het betreft hier de Flying Lions uit Zuid Africa, met toestemming van de SACAA. Vergeet je Pletterpet niet zou ik zeggen. Goe. Sheik doet geen pillen meer, behalve die blauwe dingetjes van Pfizer.
 
Back
Top