PPL met onderbeensamputatie?

Zéker niet de bedoeling, denk dat Rikkert wel tegen een gebbetje kan en anders excuus. Laten we alsjeblieft niet te stichtelijk doen, het leven is maar kort.
 
Nou PPP, Ik heb met mijn opmerking in ieder geval geen kwaad bedoeld.
Een reactie of erkenning van de vraagsteller waarin je aangeeft de antwoorden gezien te hebben vind ik altijd wel zo netjes.

Van mij uit 'normen en waarden' die verloren lijken te gaan. "Beleefdheid"
Het lijkt tegenwoordig maar normaal, om overal maar recht op te hebben (antwoord krijgen op een vraag) en daar niks tegenover hoeft te staan. (in dit geval zou een simpel berichtje daarin de antwoordgevers al voldoening geven)

En ja, ik heb een grap gemaakt over wielen en rollen.
Maar als ik rood haar heb, mag men best een grapje maken over dat ik een vuurtoren ben. (Al zou ik een referentie naar de toren van Lelystad meer waarderen)
Zoals Bobo ook aangeeft, 't leven is maar kort, laten we af n toe de draak met elkaar kunnen steken, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. (hee kijk, twee gezegdes zonder wielen)
 
Maar als ik rood haar heb, mag men best een grapje maken over dat ik een vuurtoren ben.
Uit ervaring - daar word je op den duur toch ook wel een beetje simpel van. Net als dat dreigement over brillen en racefietsen. Maar dat overleef je ook wel weer. Ik heb 'm nog steeds niet trouwens, die racefiets. Was het toch een loos dreigement.
 
Back
Top