Poffertjes aan het Lago Maggiore anyone?

Buschauffeur

New member
Op het gevaar af dat de post gedelete wordt wegens al te schaamteloze reclame maar heeft iemand ervaring met www.holland-at-home.nl ?

Ik heb er zelf geen connecties mee maar ze claimen dat je voor €15 19,9 kilo Oud-Hollandsch voer aan de deur bezorgt krijgt.

Ciao ragazzi.
 
Je doet me nu toch een beetje denken aan die nederlanders die hun caravan volproppen met hagelslag en pindakaas als ze op vakantie gaan...

En dat in Italie. Als ze erachter komen wordt je geheid wakker met een paardekop in bed...
 
Hoi Bus, bedrijf is niks mis mee, familie van mij gebruikt deze site regelmatig. Verzendkosten zijn vershillend per land en gewicht, prijzen van producten duurder dan bij de AH etc.

Maar voor redelijke prijs heb je gewoon een bak Hollands voer zonder al te veel problemen...

Suc6
 
Neuh, niks mis met het eten hier, het wordt zelfs een beetje een familietraditie om de zondag brunch bij de Agroturismo te houden. Voor variatie op de pasta-e-basta zit er tegenwoordig bij mij om de hoek in Sesto een Japanner en even verderop een Braziliaan, kebabboer op de hoek en zelfs ergens een verdwaalde chinees.

Het enige wat ik zelf hier mis zijn moksi meti, broodjes kousenband met garnalen en AH kant en klare wokschotel. In de crewroom wordt er echter wel eens gesproken over het opzetten van een "frikandellen-express" en nu heb ik dan misschien iets om naar door te verwijzen.

Ik ben er wel proefondervindelijk achter gekomen dat security bij de M-pier op AMS het niet op prijs stelt als je AH Biologische pindakaas in je trolley hebt zitten.
 
Ja, Overload!
Heb ze meerdere keren gebruikt en ze hebben een goede prijs voor het buitenland. Gebruik ze vooral voor kaas etc en dat kan goed uit. Zeker proberen. Binnenkort weer bitterballen voor het WK.
 
Ai Buschauffeur, ik dacht toen ik de titel las dat jij poffertjes ging bakken voor je collegae!
 
Back
Top