PO-1 herkansing

Speedcontrol

New member
Hallo,

Weet iemand hoe het precies zit met po1 herkansen?
Want ik heb dus gisteren po1 gehad en ben afgevallen, alleen op het linkerpedaal.
Nu heb ik veel informatie enzo gekregen maar vatte het niet helemaal.
Want betekent dat dat ik bij een herkansing de positieve resultaten niet meer hoef te doen? Dus alleen de hand oog voet coordinatietest? Of moet je alles weer opnieuw doen? Want volgens mij hoef je dan toch alleen hetgeen te herhalen wat onvoldoende was? Of werkt het helemaal anders?

Mvg
 
Als ik mijn PO-1 opnieuw wil/ga doen, moet ik alles opnieuw doen. Heb je een speciaal gesprek gehad (1 op 1)?
Herkansing kon bij zakken voor de eerste keer na 1 jaar. Maar dan heb je geen vrijstellingen.
 
Als ik mijn PO-1 opnieuw wil/ga doen, moet ik alles opnieuw doen. Heb je een speciaal gesprek gehad (1 op 1)?
Herkansing kon bij zakken voor de eerste keer na 1 jaar. Maar dan heb je geen vrijstellingen.
Heb geen 1 op 1 gesprek gehad, maar snapte niet zo goed of ik dan volgend jaar met een schone lij zou beginnen of dus betere scores moet halen. Heb zelfs gehoord dat ik dan de instrumenten interpretatie en selectieve luistertest niet hoeft te herkansen, en alleen de hand oog voet-coördinatie test. Maar het liefst begin ik met een schone lij, want als ik echt hoog moet halen voor die coördinatie test gaat het moeilijker worden ipv gewoon alles opnieuw mogen doen.
 
Als ik volgend jaar zou terugkomen, zou de gehele selectie veranderd zijn (Of dat alleen PO-1 is, of meer, weet ik niet)

Spijker me er niet op vast, maar bel ze.
 
Als ik volgend jaar zou terugkomen, zou de gehele selectie veranderd zijn (Of dat alleen PO-1 is, of meer, weet ik niet)

Spijker me er niet op vast, maar bel ze.
Ohja, zoiets zei die man mij ook, dat ze een heel nieuw systeem krijgen.
 
Back
Top