Piloten opleiding in UK

Somalipilot

New member
Ik heb een vraag voor de mensen die al zitten te studeren in UK aan piloten opleiding. Kunnen jullie me wat tips geven van scholen die goedt en goedkoop zijn ? Ik heb tijdje in Engeland zelf gestudeerd maar ben weer terug in NL.

Ik heb gehoord dat er een opleiding is in Manchester of andere plekken waarbij wanneer je klaar bent met de opleiding British Airways je in dienst neemt. BA betaalt all kosten maar in ruil moetje voor hun 5 jaar vliegen. Weet iemand die opleiding ?

Want financieel is het moeilijk om te lenen en te lenen zonder der bij te denken aan de eind heb je geen baan voor paar maanden dus het is beter om zo een vaste opleiding te zoeken het geeft je garantie op een baan en je opleiding is betaalt wat wil je nog meer ! :biertje: Cheers Mate
 
...Ik heb gehoord dat er een opleiding is in Manchester of andere plekken waarbij wanneer je klaar bent met de opleiding British Airways je in dienst neemt. BA betaalt all kosten maar in ruil moetje voor hun 5 jaar vliegen...

Lijkt me sterk, ik heb hier nog nooit van gehoord. Heb ook even op google gezocht maar niets hierover kunnen vinden. Weet iemand hier meer over?
 
Ik heb gehoord dat er een opleiding is in Manchester of andere plekken waarbij wanneer je klaar bent met de opleiding British Airways je in dienst neemt. BA betaalt all kosten maar in ruil moetje voor hun 5 jaar vliegen. Weet iemand die opleiding ?

Is helaas sinds 2001 niet meer het geval en BA heeft zelf geen opleiding meer, maar nam nog wel aan van gerenomeerde scholen (OAT, CTC, Cabair etc). Nu al een tijdje een aanname stop en zelfs kans op gedwongen ontslagen.....
 
Ja het gaat nu slecht met British Airways en sommige staff werken gratis nu
en gedwongen ontslagen. dus BA is niet echt bezig met mensen te recruiteren
maar zijn er dan andere bijvoorbeeld British Midland.
Het zou fijn zijn als Airline jou opleidingskosten betaald en je een baan geeft voor 5 jaar :rt:
 
:biertje: uhuh, zou inderdaad fijn zijn. Misschien iets om op je verlanglijstje te zetten voor Sinterklaas.
Even zonder lullig over te komen, advies zoals vaker gegeven: Lees je in op dit forum en andere bronnen. Genoeg informatie en adviezen te vinden, maar voor niks gaat alleen de zon op!
 
hahah jongens ik weet het hoe het overkomt maar ik had alleen een vraag maar dat zal niks meeer zijn dus ik moet iets anders opzoeken
 
Back
Top