PH AHX

B767-300ER

New member
Iemand enig idee wanneer de -X weer terugkomt uit Frankfurt van haar D Check??
Iemand ook enig idee of hij meteen in het blauw terugkomt (hij moet tenslotte opnieuw worden gespoten), of weer gewoon in het wit zoals hij is heen gegaan.
 
Iemand enig idee wanneer de -X weer terugkomt uit Frankfurt van haar D Check??
Iemand ook enig idee of hij meteen in het blauw terugkomt (hij moet tenslotte opnieuw worden gespoten), of weer gewoon in het wit zoals hij is heen gegaan.

Wordt niet blauw gespoten. Geen idee wanneer die terugkomt.
 
Zoals ik al eerder zei, heeft met paint-slots te maken... Maar vraag me idd wel af waarom de verf er dan niet afgaat met de D-check...
 
Zoals ik al eerder zei, heeft met paint-slots te maken... Maar vraag me idd wel af waarom de verf er dan niet afgaat met de D-check...

paint slots... oke. maar zit dat niet standaard bij een D check in dan. kan meniet voorstellen dat ze van een kist tijdens een D check de verf eraf halen, maar omdat er geen paint slot is er niets gespoten wordt.... Gaat ie dan ongeschilderd verder....?
ZOu zonde zijn als hij gewoon wit terug komt.
El Stevo ook geen idee over de kleur?
 
Waarom blauw spuiten als die kist binnen niet al te lange tijd weggaat!!!!!

3 jaar minstens vind ik toch wel een redelijke termijn...
Daarbij, hij moet zowiezo gespoten worden... Bij een D Check gaat alle verf eraf. en het lijkt mij inderdaad niet dat blauwe verf duurder is dan witte??
 
Sure, sterker zelfs, in maart zijn er ook al weer heel wat gaatjes gevuld met hele leuke vluchtjes hier en daar ;).
 
Oke had verwacht dat ze wat minder leases zouden gaan doen door alle problemen die eea in het verleden gaf omdat de eigen capaciteit er continu de brui aan gaf, al dan niet door fouten van TFL zelf

Maar terug naar het oorspronkelijke onderwerp, er is dus niemand binnen (of buiten) TFL die mij kan vertellen wanneer en in welke kleur hij echt terugkomt???
(behalve smeissfliege, maar die werkt niet bij OR...)
 
Hij komt (onge)wit uit de D-check en blijft ook voor altijd wit, later dit jaar de paint-job - maar gewoon wit.
 
Oke had verwacht dat ze wat minder leases zouden gaan doen door alle problemen die eea in het verleden gaf omdat de eigen capaciteit er continu de brui aan gaf, al dan niet door fouten van TFL zelf

Maar terug naar het oorspronkelijke onderwerp, er is dus niemand binnen (of buiten) TFL die mij kan vertellen wanneer en in welke kleur hij echt terugkomt???
(behalve smeissfliege, maar die werkt niet bij OR...)

Maar over het feit dat ik je in een vroeg stadium wist te melden dat ie niet gespoten zou worden hoor ik je niet meer........ Herzl. gr. Schmeissfliege
 
Maar over het feit dat ik je in een vroeg stadium wist te melden dat ie niet gespoten zou worden hoor ik je niet meer........ Herzl. gr. Schmeissfliege

wat valt daar verder over te zeggen, ik heb hem nog niet gezien dus.
daarbij hebben behalve jij ook anderen ervan overtuigd...

trouwens over amsterdam airlines heb ik jou na mijn opmerking niet meer gehoord???
 
Back
Top