Pentagon 9-11

wow, makes you wonder, doesn't it? :confused:

Is inderdaad wel een verbluffend staaltje werk, laat je toch wel afvragen wat er nu echt gebeurt is.
En als het niet die boeing was die verdwenen is, waar is die dan gebleven? waar is die dan gecrashed?

Maar het blijft triest... :(
 
tsja.. er zijn zat getuigen die gezien hebben dat er wel degelijk boeings de gebouwen invlogen, plus wrakstukken die toch echt duidelijk maken dat er in ieder geval een boeing ingevlogen is, dus ik beschouw dit soort verhalen als het spectaculair laten zien van verdraaide feiten en onzin..

maar kijk eens op :
http://forum.fok.nl/topic/593510 (deel1)
http://forum.fok.nl/topic/593758 (deel2)
http://forum.fok.nl/topic/594350 (deel3)
http://forum.fok.nl/topic/596738 (deel4)

voor een discussie over het zelfde onderwerp...
 
Ach, er is hoogst waarschijnlijk een hele boel wat wij niet weten en er zal ook best een boel niet helemaal zuivere koffie zijn, maar er blijven altijd mensen die het leven spectaculairder moeten maken dan het werkelijk is...

(om een voorbeeld te geven: in 1 van die links die ik gegeven heb, zegt iemand dat hij geloofd dat:
a- Amerika afwist en meewerkte aan de aanslag
b- het geen vliegtuigen waren die de gebouwen invlogen, maar holografisch gecloakte kruisrakketten
c- er unmanned vehicles om de toren vlogen om het een en ander op TV uit te zenden voor de "elite" die van de aanslag op de hoogte was..)

:grijns:
 
verdraaide feiten van een paar linkse rakkers??

Hoezo linkse rakkers? Je hoeft toch niet links te zijn om te weten dat G. Bush en handlangers (om het even in de bendesfeers te houden) al jaren lang diegene zijn die allerlei feiten verdraaien?

Cheers!
 
Kan ook zeker aanraden om zijn laatste docu te gaan zien ('Fahrenheit 9/11').
Meer verduidelijking over hoe de 'Bush junta' de macht naar zich heeft toegetrokken, en zijn bewezen (olie)relaties met de Taliban, de nieuwe president van Afghanistan en de Familie Bin Laden.

Het ergste is dat deze rukker nog herkozen gaat worden ook.

PS je hoeft niet links te zijn om alles rondom Bush heel erg te wantrouwen.

Vlieg ze
 
Eigenlijk is het volgens mij vrij makkelijk.
'Ze' kunnen wel twijfelen aan het feit of die 757 inderdaad het pentagon is ingevlogen maar het feit blijft dat er een 757 mist en nog erger een X aantal inzittenden (en personeel) van die 757. :traantjes

Waar zijn die mensen en die 757 dan gebleven?? Opgestraald door aliens? :1855:
 
RBA said:
Eigenlijk is het volgens mij vrij makkelijk.
'Ze' kunnen wel twijfelen aan het feit of die 757 inderdaad het pentagon is ingevlogen maar het feit blijft dat er een 757 mist en nog erger een X aantal inzittenden (en personeel) van die 757. :traantjes

Waar zijn die mensen en die 757 dan gebleven?? Opgestraald door aliens? :1855:

[conspiracy mode on]

Nee. De vliegtuigen hebben allemaal een tijdje rondgevolgen,
e zijn van de radar afgeweest. Op een USAF basis zijn de passagiers overgestapt in het toestel dat later 'gexplodeert' is.

De 757 ligt ongewtijfeld ergens in het water.

[conspiracy mode off]


:grijns:
 
In het WTC maakte de fuselages van Boeings anders wel degelijk mooie gaatjes.
Maar de vleugels deden dat ook en daarvan zie je niks terug op de Pentagon foto's.

Bovendien kan een 757 nooit zo veel kinetische energie hebben om zo'n mooi puur rond gaatje te maken door meerdere versterkte muren, de romp is dan al lang verfromfraaid tot iets onherkenbaars.

Als ik er objectief naar zou kijken zou ik zeggen dat het geen 757 kon zijn, de 'getuigen' die dat beweren geplant zijn en dat men mogelijk militaire wapens heeft weten te bemachtigen.

Als DAT naar buiten zou komen zou dat helemaal een blamage en teken van zwakte zijn voor de US waar de terroristen nog jaren plezier van zouden hebben.

Maarja, laat ik me voorlopig eerst maar eens druk maken om Ivan die wel heel dicht bij MDPC komt :grijns:
 
Freaky Shit!!

Dit is toch wel iets om over na te denken ja....als je de verwoesting ziet van de Towers en dan naar deze site kijkt....DAMN....Zouden die Yanken ( Lees George W B) zelfs dit doen om hun eigen bevolking nog meer paranoia te maken... Vaak genoeg in de periode erna door de USA getoured...en was elke keer weer verbaasd hoe de mensen daar GEBRAINWASHED worden door de TV, die alleen maar USA news uitzend...en hun puur voor de gek houd....Want jij reist daarna weer terug naar hier en ziet dan wat er in het echt gebeurd is.....

sluit af met waarmee ik begon... FREAKY SHIT.....
:1855:
 
Gisteravond zag ik op National Geographic Channel een stukje van het programma: "Seconds from disaster: Pentagon 9-11".
Hierin werd getoond hoe het vliegtuig het gebouw raakte en wat de gevolgen voor het gebouw en het vliegtuig waren en ook wat er met de vleugels gebeurde.
Helaas heb ik niet het hele programma gezien, omdat ik te laat inschakelde en bovendien op SBS6 naar de recordpoging op Lelystad wilde kijken.
Voor de geinteresseerden: vanmiddag om 15:00 uur en morgen (zondag 12 sep) om 21:00 uur wordt het programma opnieuw uitgezonden.
Geen goed programma voor de conspirecy junkies. ;)
 
Ik zag een paar dagen geleden op engelse TV "the 9/11 conspiracy". Hoewel ik mijn twijfels heb over over de juistheid van de stelling zijn er wel degelijk een aantal zaken die vraagtekens oproepen!

Ik denk dat de de meesten onder ons het er wel over eens zijn dat elke andere President of the USA beter is dan George W., die het leven in de wereld er echt niet veiliger op gemaakt heeft.
Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer: Wie wind zaait zal storm oogsten?

Beangstigend is dat in de "grootste democratie van de wereld" niet degene met de grootste aanhang maar met het meeste geld de nieuwe president wordt! :( Vrees dan ook dat we het nog 4 jaar moeten uithouden met GWB.

EDIT
voor alle duidelijkheid Ik denk NIET dat er een causaal verband bestaat tussen het spreekwoord en CHARLEY, FRANCES en IVAN!!! :D :D :D (alhoewel misschien is dit de straf van GOD op de republikeins gevestigde orde na de stembusfraude in Florida?? :grijns: :grijns: :grijns: )
 
Back
Top