Pensioen Art

6

676$

Guest
Captain Art -

Na een uurtje of 30.000+ en dat allemaal zonder ongelukken godzijdank, gaat Art van zijn werlverdiende pensioen genieten.

Art, jammer dat ik er niet bij ben om in mn korte broek en baseballcap op een brandweerwagen om wat water over je heen te gooien, maar bij deze feliciteer ik je met het behalen van je welverdiende pensioen!!

Hoop dat je allicht mevr Art nu kunt overhalen om dat droom kistje aan te schaffen?? Als dat lukt, sta ik deze zomer in je achtertuin.

Tijd zat nu om eens wat meer verhalen op deze site te plakken. Verder wachten we met smart op je boek.

Mn laatste vlucht van mn trip gister volledig aan je opgedragen!

Blue skies my friend!
FD
 
Last edited:
Art van harte gefeliciteerd!

Geniet van de tijd na het vliegen en uiteraard wachten we met smart op mooie verhalen!

Enjoy Life!
 
. Verder wachten we met smart op je boek.


Boek? slechts 1 boek! Volgens mij kun je er minimaal tien vol schrijven.

Geniet van je pensioen! :biertje:

gjk
 
Licht het aan mij of staat er maar één verhaal van Art hier op het forum? Ik kan op "Dances With Clouds" na niks vinden.
 
Ja die had ik al gelezen. Maar daar staan ook maar drie verhalen van Art. Ik dacht dat er nog veel meer verhalen waren geschreven, afgaande op bovenstaande reactie over een boek uitbrengen.
 
@ FD

Tja, dat krijg je er nou van, had ik er een tijdje terug maar niet zelf over moeten beginnen.
Kan je wel an FD over laten om hem in te koppen. (weten de lezertjes trouwens dat FD nog in de AJAX jeugd gespeeld heeft ?).

De laatste vlucht was al een paar maanden geleden, in alle bescheidenheid, geen regenboog welkom, geen toespraken en geen horloge van de zaak. Is allemaal toch niet aan Art besteed.
Op is op en heb Frau H. vijfentwintig jaar geleden beloofd dat 55 einde oefening was.

Je openings zin vond ik wel even om te glimlachen, “dat allemaal zonder ongelukken godzijdank” Nou, de laatste keer dat ik ter kerke ben geweest was op elf jarige leeftijd toen ik door de pastoor aan mijn rechter oor de kerk uit gesleept werd en bij mijn moeder afgeleverd. Nou was dat gelukkig schuin aan de overkant van de straat zodat die marteling niet te lang duurde. En of ik het maar even op wilde biechten. Kleine Art had zich luidruchtig vermaakt en zelfs het onuitspekelijke uitgesproken dat hij het allemaal maar wat toneel vond, die gewaden, wierrook en donderpreken. “Ziet U mevrouw H. deze jongen groeit op voor galg en rad, heeft de familie soms kontakt met de communisten?” En dat was het einde van mijn lidmaatschap.
Heb de nodige keren in een “tight spot” gezeten en me daar ook weer uit weten te wringen maar of dat nu hulp van “boven” was?

Nu we toch op het beroeps piloten forum zijn, heb je op pprune de discussie gelezen over het MPL ? Nu, onder de betreffende SAA thread staat een bijdrage over een incident met QF.
Wat een toeval, ik heb dan ook in de context van het QF bericht toch nog even na zitten denken betreffende MPL. Ik zie het concept in principe wel zitten maar als de praktijk srarks uitwijst dat het misbruikt word om met lagere kosten sneller warm bodies op de rechter stoel te krijgen ben ik er wel content mee dat ik daar niet meer aan hoef mee te doen. Wat is jouw mening ?

Art gaat verder op de fiets of met de trein of boot. Me door de hilarische safety window dressing nog verder te laten beet nemen heb ik ook geen zin meer in. Ik heb met de nog vliegende collegas te doen, dat een vlieger zich half moet uitkleden en dan als een goelag gevangene met nood rantsoen in de cockpit moet zitten om je werk te doen is toch te gek voor woorden. Sterkte ermee, Misschien kan jouw generatie de Morons laten inzien dat een naakte vlieger in de cockpit geen wapen nodig heeft om zijn kist te crashen, hij IS het wapen.

Toch veel vlieg plezier gewenst in je verdere carriere.

@ Diana, we blijven nog wel even hangen in de Oost, het gaat er hier allemaal wat minder hectisch aan toe dan in Europa.

@ De lezertjes, alle hoofdstukken van het boek komen eerst op het PBB.


Cheers
Art
 
Hi Art; veel plezier met je nieuwe leven!

MPL is grote onzin. Valt te klassificeren als het Touch en Go's doen in een Level D Full Flight Simulator. Kostenbesparend, zeker. Maar kwalitatief inferieur aan de echte wereld. Jammer dat het budget nog altijd de qualiteit en quantiteit van training kan en mag bepalen.
 
Art ( zo heet me pa ook dus altijd goed ;) ) ,

Congrats met je pensioen. Eindelijk no more nonsense genaamd, Aviation. Ik ben nog niet eens begonnen (6 jaar) en ik klaag al :grijns: Laat ik het zo zeggen: " Ik hoop dat ik op jouw leeftijd ook nog op het PBB mag zijn en kan terug kijken op me carriere."

Nogmaals. Gefeliciflapstaart (mooi Scrabble woord)

FH
 
Gefeliciteerd met het behalen van je pensioen Art!
Hopenlijk val je niet in een diep gat na een plotselinge stop van je vliegcarriere...

Genietse van de vrijetijd en ik kijk uit naar de verhalen!
JPC
 
Back
Top