Zie luchtvaartnieuws
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=33852
Wat is het toch ook een hufter airline...
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=33852
Wat is het toch ook een hufter airline...
Laat EU Claim zich daar eens tegen verzetten i.p.v. tegen luchtvaartmaatschappijen die wel hun best doen voor de passagiers.
De vlucht moest uitwijken vanwege het weer.
De kist moest daarna weer terug. Daar waren de pax boos over want die wilden dat de kist zou wachten tot de volgende morgen het weer beter zou worden, maar blijven had geen zin omdat de crew uit hun uren zouden gaan en het weer niet zou verbeteren tot de volgende dag.
De geciteerde verklaring van Ryanair gaat over dat uitwijken.
Voor de passagiers is netjes vervoer naar Lanzarote geregeld met de bus en een ferry. Ryanair heeft contacten met bus en ferry bedrijven op alle Canarische eilanden om die reden.
De ferry kon echter pas een paar uur later vertrekken vanwege het weer en omdat het nacht was. Sommige pax waren daar ook boos over en hebben besloten eigen vervoer te regelen (wat net zo lang duurde omdat de boot zoals gezegd niet ging) en proberen de kosten daarvan op Ryanair te verhalen.
Ryanair heeft personeel op geen enkele luchthaven. Alles wordt geregeld door de handling agent, zo ook hier.
Maar dat is natuulijk lang niet zo'n leuk verhaal.
In Overload's KLM tijd, toen ik toevallig bij een departure gate moest zijn:
Pax: 'Why is the flight delayed?'
Overload: 'Because of the snow sir, my apologies'.
Pax: 'Well, make it stop, I got gold status.'