Paracentrum Teuge zoekt vlieger voor Cessna Caravan

B757

New member
Stichting Nationaal Paracentrum Teuge opereert vanaf vliegveld Teuge, bij Apeldoorn. We hebben een eigen Cessna Caravan 208 (single engine turbine), waarmee we op jaarbasis ongeveer 20000 sprongen maken. Hierdoor behoren we tot de grootste springcentra van Europa.

Op zeer korte termijn zijn we op zoek naar een vlieger om ons team van free lance vliegers te komen versterken.

Ervaringseisen:
1) Houder van een geldig JAA CPL/IR brevet.
2) Houder van een geldige medische keuring.
3) Minimaal 500 uur total time (simulator uren worden niet erkend).
4) Turbine en/of para vliegervaring is/zijn een pré.

We bieden een leuke, professionele, gezellige en dynamische werkomgeving. De contractvoorwaarden en vergoedingen worden tijdens de selectie besproken.

Mocht je niet aan onze minimale ervaringseisen voldoen, dan heeft reageren GEEN zin. De opleiding zal gedurende de maanden december en januari plaatsvinden. Wij willen dat je vanaf 15 december beschikbaar bent om aan de selectie te kunnen deelnemen en om eventueel de opleiding te kunnen volgen.

Heb je belangstelling stuur dan je brief en curriculum vitae voor 11 december aan:
Stichting Nationaal Paracentrum Teuge
T.a.v. Chris Kuiper
De Zanden 11D
7395 PA Teuge
E-mailen kan ook:
kuipstap@hetnet.nl
 
Chris heb je al geinteresseerden ondertussen? Ik vlieg mijn ballen uit de broek hier in dusseldorf, had me anders graag kandidaat gesteld, groeten,

M.B.
 
Hoi USAIRHOST,

Heb ongeveer 15 reakties ontvangen.

Lekker dat je weer vliegt.

Spreek je snel

groeten,

Chris
 
Back
Top