Nou, nou dat mag wel iets gematigder heren.
En de toekomst in de Europese luchtvaart is qua werk en conditions kansloos.
Die uitspraak is natuurlijk verre van waar. Kwestie van tijd.
De verwachting van (te) veel wannabee's is te hoog.
Het idee dat je bij een Airline aan de slag kan met alleen je CPL ME en een paar honderd uur is nu wel achterhaald.
Maar goed dat is verder een discussie die ik verder wil vermijden.
aan Airflyer; in de VS zijn er GEEN vooropleidingseisen voor wat voor vliegbrevet dan ook. Je haalt de opleiding wel of je haalt de opleding niet.
Dat is ook voor je vliegopleiding niet zo belangrijk.
Het gaat erom wat je toekomstige werkgever wil zien.
Er zijn maatschappijen in de VS die een 4 year degree als harde eis hebben, andere maatschappijen hebben dat niet.
We hebben een voormalige leerling die toeristen vliegt in Botswana, daar hebben ze niet naar zijn deelcertificaten gevraagd. Dit soort banen zijn niet voor iedereen weggelegd.
Je kan altij de PPL halen, of je PPL + IR en dat gebruiken als motivatie om je schoolopleiding( HAVO?) af te maken.
Soms heb je een duwtje in je rug nodig om er doorheen te komen.
Als je vragen hebt, altijd welkom.