Op zoek naar een DA20 Participatie bij Stichting Diamond Flyers

SkyBassie

New member
Goedemiddag Allemaal!

Ik ben opzoek naar een participatie voor de DA20 bij Stichting Diamond Flyers. Ik zou graag de participatie willen overnemen zodat ik mijn PPL hier kan behalen.
Bent u of kent u iemand die deze participatie wilt verkopen hoor ik het graag;)

Groeten,
Bas ????
 
hoi Bas,

Heb je al contact opgenomen met Bert Kramer? bert.kramer(at)diamondflyers.nl
Hij weet doorgaans wel of er leden zijn die een participatie te koop hebben staan. Er is overigens nog maar één DA20 binnen de stichting, dus als die in onderhoud staat kun je niet vliegen/lessen. De andere DA20 kun je tegenwoordig bij NimbusAir huren, zie net voor 195,- p/uur inclusief instructie (of enkel huur voor 153,- p/uur o.b.v. vliegtijd). Dat zou mogelijk ook interessant zijn als je het afzet tegen de kosten van de participatie en de jaarlijkse bijdrage.

Voor de DA40's zijn verschillende leden die hem nu te koop hebben staan (o.a. vanwege overstap naar de DA40G), dus dat is mogelijk ook een interessante optie als het binnen je budget past. Met 3 toestellen heb je meer beschikbaarheid en de prijs per uur is volgens mij maar twee tientjes meer dan de DA20.
 
Bedankt voor je berichtje Robert. Ik heb inderdaad al contact gehad met Bert Kramer hierover, die wist zelf nog niet of iemand de participatie wilt verkopen. Vandaar dat ik het hier even probeer. Wellicht dat er net iemand deze post ziet die hem wilt verkopen???? De DA40 wil ik eigenlijk wat later aan beginnen omdat ik zelf door wil voor mijn CPL en dus de hour building grotendeels goedkoper kan doen op de DA20.
 
SkyBassie Ik was nog wel even benieuwd, was het allemaal gelukt en vlieg je nu de DA20 van diamondflyers?

Hey Vincent, sorry voor m’n late berichtje, was de afgelopen tijd wat druk. Nee het is nog niet gelukt. Ben nog steeds zoekende naar een participatie bij Diamondflyers
 
Back
Top