Onderhoud airwork.nl

Volgens AdBlockPlus zijn er op deze pagina twee advertenties onderdrukt. Ik weet niet of dat vroeger meer of minder was.
 
Klopt, er is een advertentie op het forum gedeelte aangezet. Tot dusver stond er alleen een advertentie aan op de voorpagina. Die gaat uit (want dat is zo'n irritante onderin over het hele scherm). Ik heb het aangezet om te kijken wat zoiets oplevert om een beetje de hosting kosten op te vangen. Tot dusver is het allemaal niet heel lucratief en besluit ik misschien wel om het uit te zetten en iets anders te verzinnen.
 
Ik zit eigenlijk altijd op het forum via mijn smartphone en die nieuwe halve ad pagina zit behoorlijk in de weg.
Begrijp natuurlijk wel dat het niet gratis kan.
 
Zo, de doorverwijzing is inmiddels gedaan en de voorpagina + forum zouden weer bereikbaar moeten zijn. Nu via cloudflare. De volgende stap is wat maatregelen nemen om het aantal spammers te verminderen.
 
De nieuwe dubbele reclame is met name mobiel inderdaad behoorlijk paginavullend aanwezig op het forum.

Heb je overwogen om in plaats daarvan met de pet rond te gaan voor de hosting kosten?

Ik run zelf een klein forum op een totaal ander onderwerp. Daar werkt dat eigenlijk heel goed, en het scheelt me nog werk ook, aan de reclame plugins.
 
Met adblocker helemaal geen last van advertenties, maar ik forum dan ook niet via een telefoon.
Tegelijk: als iedereen een adblocker heeft, leveren advertenties niets op.
Rondgaan met de pet (ik ken Berggeit oa van dat andere forum) lijkt me een fijn plan.
 
Ik word niet goed van al die reclame voor ondergoed en Oostblok wijven. Wat kost het om dit forum daar vrij van te houden?
 
Ads voor headsetjes en andere goedbedoelde hobby rotzooi begrijp ik nog wel maar het lijkt volledig random wat de evil AI in de sky op de voorpagina gooit.
Iedere keer weer een verassing.




*spelfout met opzet.
 
Ik word niet goed van al die reclame voor ondergoed en Oostblok wijven. Wat kost het om dit forum daar vrij van te houden?
Het installeren van een adblocker, dus helemaal niets.
Dat levert de beheerder natuurlijk geen funding op, dus hoewel ik geen reclame zie, ondersteun ik een inzamelronde.
 
Ik word niet goed van al die reclame voor ondergoed en Oostblok wijven. Wat kost het om dit forum daar vrij van te houden?

Snap ik, ik ga kijken of ik de advertenties in ieder geval kan beperken tot relevante categorieën. En anders gaan ze uit en verzin ik iets anders.

-edit; ik heb een drietal categorieën gevonden en uitgeschakeld die te maken hebben met ondergoed en ander bloot.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan