Off. LVL PO2 gehaald, negatief eindadvies

LVL2011

New member
In april van dit jaar heb ik mijn herkansing PO2 gehaald. Daar was ik heel blij mee. Echter heb ik vorige week een negatief eindadvies gekregen. Ik heb nog geen idee waarom, maar ergens in juni krijg ik een eindgesprek. Zelf denk ik dat er meer kandidaten waren dan plaatsen voor de opleiding en dat ik op basis van de resultaten niet bij de beste hoorde.

Heeft iemand dit ook meegemaakt, of weet iemand of ik op een of andere manier nog een kans maak? Ik zat zelf te denken aan een herkansing, of een plek op een reservelijst. Zou dit voor elkaar te krijgen zijn tijdens zo'n eindgesprek?

Ik heb zo veel tijd en moeite in deze selectie gestopt en ik wil dit heel erg graag, dus ik wil er echt alles uit gehaald hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
 
Ik zou het niet weten. Misschien kan je gebruik maken van de contact gegevens die je way back tijdens de oriëntatie en info dagen hebt gekregen? daar zal je een antwoord uit kunnen halen.
 
offtopic:

Dat is zuur. Zelf begin ik over een tijdje met de selectie. Mijn vraag is wat de testjes bij PO1 inhouden. Ik heb al wel wat kunnen vinden zoals een Engelse test en een capaciteitentest maar zou je mij daar wat meer over kunnen vertellen?

P.s Pm mag ook.

Ontoppic:

Ik weet zelf wel wat het is ongeveer. Heb de GVSS niet gehaald voor de KLU dus weet wat het is als je droom aan duigen spat.
 
Jullie weten dat dit topic meer dan een jaar oud is?


offtopic:

Dat is zuur. Zelf begin ik over een tijdje met de selectie. Mijn vraag is wat de testjes bij PO1 inhouden. Ik heb al wel wat kunnen vinden zoals een Engelse test en een capaciteitentest maar zou je mij daar wat meer over kunnen vertellen?

P.s Pm mag ook.

Ontoppic:

Ik weet zelf wel wat het is ongeveer. Heb de GVSS niet gehaald voor de KLU dus weet wat het is als je droom aan duigen spat.

Je begint over een tijdje met de selectie terwijl je de GVSS niet gehaald hebt? GVSS falen = nooit meer KLU.

Of heb je het over de zwaar verlies draaiende KLS?
 
Back
Top