NSA gaat ons indexeren?

Diana

Active member
"De NSA onderzoekt mogelijkheden om internet te betrekken bij hun informatiewinning omdat het tappen van telefoons te weinig oplevert volgens de New Scientist. Uit telefoontaps blijkt hoofdzakelijk met wie iemand contact heeft. Door sociale netwerken, zoals bijvoorbeeld Orkut, hierbij te betrekken kan er tevens bekeken worden wat voor een activiteiten iemand onderneemt. De NSA kan bijvoorbeeld zien of iemand lid is van een groep die vlieglessen volgt."

Lees verder op http://www.webwereld.nl/ref/newsletter/41536
 
laten we meteen proberen om ons low-profile te houden

A BOMB
PLANE
TERRORISM
TERRORIST
ANTRAX
SUICIDE
US


done :)
 
Diana said:
"De NSA onderzoekt mogelijkheden ...


Sorry, maar dit vind ik stemmingmakerij... Wat heeft deze post nu met luchtvaart te maken? Ik weet dat de VS de "grote boeman" is... kunnen we nu weer over gaan tot de orde van de dag? :snore:
 
Damn yankees, steeling our freedom! like back in '45 !! damn yanks!


Zelefde als met het tappen van de telefoonlijn.. Big deal !!! waar maak je je druk om als je niks te verbergen hebt !?

TSA krijgt het volgende te horen en/of lezen als ze mijn internet gedrag/ telefoontjes gaan bekijken:

Telefoon met vrienden:

1) Man I hate this industry!
2) Man I hate gettn' up at 4:30 for 3 days in a row.
3) didn't get a whole lot of action last night damn it
4) Hey Joost, Joh is het 12C in NL ! hier 35C ! hoest verder man ?

telefoon met scheduling:

5) Im sorry, that flight will time me out, You will have to give me atleast 5 days off after tomorrow.
6) Im going where !?!?!? boy, didnt know you guys hate me that much....
7) Hi, you have reached my cell, please leave me a message....
8) unable
9) whatever, your the boss.

telefoon met vrouwtje :

10) yes baby I still love you
11) no baby I didnt stare at other chicks
12) yes baby your the only one
13) I miss you to baby.
14) damn it baby, I wanna get some sleep!
15) I didnt pick up my phone last night 3:45 AM because I was sleeping!

Internet gedrag :

www.nu.nl
www.elsevier.nl
www.ad.nl
www.myjobsucks.com
www.pprune.org
www.flightinfo.com
www.alpa.org
www.airwork.com/bulletinboard
www.wheretheheckisteuge.nl
www.hotcougars.com

FD
 
Last edited:
Grappig,

kheb een goeie vriend in de states en elke keer as 'k em bel gaat de conversatie ongeveer as volgd:


Dude, 'k heb zo hard moeten leren voor m'n BOM examen, dude 'k ben geslaagd voor m'n BOM examen, dude 'kheb m'n ops check, dus een BOM examen, dude, wak van de week heb meegemaakt, moest efkes de BOM erbij pakken, etc, etc, etc.

Elke keer kijken of er een man met een lange jas en een hoed onder de lantaarn paal tegen over m'n huis staat.

Helaas, nog geen geluk
 
Flying Dutchman said:
Damn yankees, steeling our freedom! like back in '45 !! damn yanks!
FD

Hot damn boy, if you still need that tired old excuse!

De enigen die het prima vinden om hun recht op privacy volledig op te geven, zijn diegenen die succesvol zijn banggemaakt door de tactieken van de regering van Dubya (overigens door de US zelf als illegaal aangemerkt!). Waar ben je bang voor, terrorisme? Je hebt statistisch gezien meer kans om met je eigen kist neer te storten dan dat je door terrorisme om het leven komt.

Als je het al prima vindt dat je telefoon wordt afgetapt, dan is het een kleine stap naar microfoons die al je conversaties overal (dus ook thuis) opnemen en de volgende stap is een netwerk camera in iedere kamer van je huis. Want ja, als je niks te verbergen hebt, he?

Geeft een heel andere klank aan de term "the land of the free" niet?
 
Iz said:
Hot damn boy, if you still need that tired old excuse!

De enigen die het prima vinden om hun recht op privacy volledig op te geven, zijn diegenen die succesvol zijn banggemaakt door de tactieken van de regering van Dubya (overigens door de US zelf als illegaal aangemerkt!). Waar ben je bang voor, terrorisme? Je hebt statistisch gezien meer kans om met je eigen kist neer te storten dan dat je door terrorisme om het leven komt.

Als je het al prima vindt dat je telefoon wordt afgetapt, dan is het een kleine stap naar microfoons die al je conversaties overal (dus ook thuis) opnemen en de volgende stap is een netwerk camera in iedere kamer van je huis. Want ja, als je niks te verbergen hebt, he?

Geeft een heel andere klank aan de term "the land of the free" niet?

De NSA houdt zich bezig met het afluisteren van -alle- internationale gesprekken,
(en blijkbaar nationale) ook op de knooppunten (InternetXchanges) is de NSA aktief. Wees aub niet zo naief dat het er in .NL niet zo aan toe gaat . In Burum/Friesland staan leuke schotels -naast- het hele kpn/xantic sateliet gebeuren.

Gebruik Voip en Zfone ...

Burum_1.jpg
 
Last edited:
Diana said:
"De NSA onderzoekt mogelijkheden om internet te betrekken bij hun informatiewinning omdat het tappen van telefoons te weinig oplevert volgens de New Scientist.

Denk je niet dat ze dit al JAREN doen. Wat er in de media doorlekt is vaak al jaren oud. En als het wat nieuws is, dan wordt het toch "bedekt" met andere info zodat de gemiddelde Amerikaan het de volgende dag weer is vergeten. Waarom denk je dat CNN zo'n "realistisch" beeld van de wereld schept in de VS? ugha, ugha b**lshit.
 
I can't say it enough! FOX news!


Iz -

Ik acht de kans op terrorisme second to none. Volgende aanslag zal niet met vliegtuigen zijn denk ik.

Wat mensen ook vergeten is dat niet een lange man in regenjas naar het gesprek van IZ en zn vriendin in Holland (met alle respect) of FD met zijn vriendin zit te luisteren. Het zijn mega grote computers die naar combinaties zoeken, in en met name van risico landen, voordat het word doorgegeven aan een supervisor.

FD
 
FD—

Bedoel je nu echt "second to none" of "next to nothing" ?



Niet naïef en wat jij zegt is me ook al jaren bekend, maar NL is dan ook niet een land wat zichzelf op de borst klopt vanwege de vrijheid en democratie en wil die koste wat het kost over de wereld verspreiden, desnoods met bommen. Dat noem ik namelijk hypocriet.

Daarnaast zijn we in NL ook niet bezig met een constante angst-campagne om ons eigen volk paranoïde te maken. Geen kleurenbalkje die het terroristenrisico aangeeft maar in werkelijkheid NOOIT in het blauwe of groene zal komen. En het resultaat van die angstcampagne is dat de regering Bush met meer wegkomt dan ze ooit hadden kunnen doen.

Fox News? Fahrenheit 9/11!
 
Back
Top