Nieuwe routes?

Full throttle

New member
Las net een stukje over SW Air die met VLM kisten wil opereren naar o.a EHAM vanaf het zuidwesten van Engeland.

<a href="http://www.thisiscornwall.co.uk/displayNode.jsp?nodeId=79373&command=displayContent&sourceNode=78925&contentPK=5912588" target="_blank">http://www.thisiscornwall.co.uk/displayNode.jsp?nodeId=79373&command=displayContent&sourceNode=78925&contentPK=5912588</a>

Fact or fiction?
 
We zullen het wel zien op onze roosters waar we heen gaan. Elke mij. moet blijven mikken op nieuwe routes en dit is één van de nieuwe projecten. Meer zal het voorlopig ook niet zijn. Voorlopig breiden we enkel onze eigen routes wegens overweldigend succes uit. MAN-LCY van 5 naar 7 keer en RTM-LCY van 6 naar 7 en straks naar 9 als het goed is.

Of we dan toestellen overhouden voor nieuwe routes?
 
Eerst gaat de VLM vanaf de 18e augustus een voor hen nieuwe route starten vanaf Rotterdam naar Hamburg. Dit is kennelijk de voormalige route van City Connect Airlines...
Goed nieuws dus voor de Belgen! party
 
Hoi!

Da's mooi voor de VLM, maareh ...........
Wat vind City Connect daarvan? Of is dit slechts een gerucht?

Gr.
F86
 
Nee hoor geen gerucht. Officieel bevestigd. Een ochtend- en avondrotatie.

Per 18-8 start het festijn! grijns
 
Kunnen ze in RTM wel die kant op vliegen, ik dacht dat die fokkers daar enkel richting de UK vlogen. Veel plezier met het nieuwe schema! (Eindelijk eens overuren voor copiloten in RTM?)
 
Nu weet ik waarom ze die Per Diem tot 6u hebben willen afgeschaffen... niet_bli Die crew vliegt in de ochtend natuurlijk heen en na vijfeneenhalfuur vliegen ze weer naar RTM! Haha
 
4 x crew per dag, elke week,elke maand; op jaarbasis koop je daar wel weer een AHRS van oid. Tel uit je winst (euh , die van de VLM)
 
Jaja,

SW Air will be fronted by John Orpin, who was the founder and chairman of Celtic Airways, an airline which never got off the ground after its licence to operate from Plymouth City Airport was terminated.


En die Celtic daar zouden we vorig jaar toch zoveel charter werk voor doen of was dat nou euroceltic

enfin zoals gewoonlijk eerst zien dan ....


de_weg_k

FK-52
 
How Vol!!!! Voorlopig draaien jullie (ondanks youknowwhat) nog steeds winst!!!
greetings rt
 
Een paar maanden later.............

Een paar maanden later.............

Ondertussen is er MAN-LCY bijgevoegd en LPL-LCY.

Binnenkort is er een nieuwe route, die begint van JER, en drie keer raden waar die heen gaat?
 
Da's toevallig, dat heb ik vandaag ook gehoord, en dat er weer twee 50's bij gaan komen....

Dagelijks naar dat eiland !
 
Van eiland naar eiland.

En van die twee fokkers heb ik ook gehoord, dat moeten twee toestellen worden die op een power by the hour contract ingezet moet worden, dus mocht je nog een werkeloze F50 in de achtertuin hebben staan, ze kunnen hem gebruiken in ANR.
 
Last edited:
Waar of niet waar ?

Waar of niet waar ?

Vers gerucht:

Air Exel is gestopt met het vliegen op Londen en er is dus geen directe MAA - Londen verbinding meer. (Waarom is Exel er mee gestopt vraag je je af, en is dit überhaupt waar?)

MAA directie schijnt oa VLM te hebben benaderd om een route op te starten van MAA naar, drie keer raden, LCY.

Mocht het waar zijn dan is het goed nieuws voor mensen die daar wonen (personeel VLM).

Maar heeft iemand er iets over gehoord ?
 
Exel is inderdaad vorig jaar gestopt met MST-STN nadat Ryanair besloot om deze route te vliegen. Helaas is Ryanair er een aantal maanden geleden ook mee opgehouden omdat de loadfactors niet hoog genoeg waren.(meen rond de 70 %). MST is dringend op zoek naar nieuwe klantjes en heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat inderdaad toenadering is gezocht bij VLM. Heb het nog nagevraagd in de ANR HQ., maar daar weet men er niets van.
 
We know nothing, we are from Antwerpuh....


70% op een 150 seater is volgens mij meer dan genoeg om een 50 te vullen. (Wat was de frequentie van Ryanair eigenlijk)

En hoe zit het met die twee nieuwe toestellen die zouden komen ?
 
Back
Top