new TSA regs.

6

676$

Guest
so, what about corporate/charter (91k/135/134.9) guys airlining home from a to b in their uniforms on company paid tickets? can they bring water etc with them (in uniform) or what ? i dont get it any more... boy this world sucks.:confused:

FD moest vandaag zn watertje weggooien omdat ie niet in uniform was............. nice move TSA, you just saved the world!


vanaf nu dus enkel nonreven/jumpseaten in uniform? that blows... 6 uur in uniform zitten, niet meer drinken in de 1e klas, lekker op 25C naast een figuur van 6 bij 6 zitten, kleine baby aan het janken in de rij voor je, en ondertussen blijven lachen en uitleggen waarom we niet uit de luchtvallen, en welke 'route' je vliegt.... pfffff. great.

Ik zie serieus de lol niet meer in van dit beroep... enige voldoending die ik heb is zodra de wieltjes los komen. zodra we weer op de grond staan zuigt het.
 
Somebody's gotta do it. Ikke airline zoals je weet zondag van SAN via EWR naar RDU. Lekker lang dus, maar geen uniform. Part 91. m.a.w. DRAMA. Ik heb nu al dorst. en moet helaas al me toilet bende een week in de kist laten liggen en thuis nieuwe kopen, omdat ik alleen een carry-on bij me hebt en die ZEKER niet wil inchecken met deze bende.
 
Hey bud -

Kleine update.

Er is door de TSA een uitzondering gemaakt voor crews. Het is niet geheel duidelijk of dit enkel 121 is, of ook zoals logisch zou zijn, dit voor 91 corp. en 135 guys opgaat....

Als je in uniform komt opdagen kun je gewoon je gel/tandpasta etc meenemen. Als ze moeilijk gaan doen, om een supervisor vragen. probeer zelf ook ff aan een kopietje van dat bulletin te komen via de TSA, stuur m wel naar je door als ik m heb.

Als je die twincessna van je achterlaat op sfo, gewoon naar de andere kant van het veld gaan in uniform, crew rij ingaan voor de tsa en zeggen dat je corp pilot bent, company paid ticket hebt en in uniform bent. (brevetten etc bij je hebben)

lemme know how that works works out for ya.
FD

=====
(van een collega) :

well said, When I traveled on day 1 and spoke with the TSA supervisor, he gave me a copy of the TSA directive which clearly states that any crew member in uniform is exempt, no wording of 121,135,or 91 for that matter, and yes I was allowed to carry my ice cold soft drink and lunch on board
 
Crew's zijn inderdaad min of meer exempt van de nieuwe regels. Bij ons wordt nu geadviseerd als je "commercialed" om dit in uniform te doen.
Pain in the behind but you get to keep your goodies :biertje: !!
:cool: Biscane :cool:
 
Back
Top