Natuurkunde !

Skyman

Member
beste mensen

Na de HAVO wil ik eerst natuurkunde certivicaat halen omdat ik geen natuurkunde heb. Natuurkunde is wel handig.

-waar kan ik allemaal natuurkunde certivicaat halen

greetings pilot freak
 
Het kan op het James Boswell instituut in Utrecht

James Boswell

Ook het Horizon college in Alkmaar is een optie, alhoewel ze bij mij wel moeilijk doen over toelatingseisen.
Ik zit in de zelfde situatie als jij.
 
weet iemand nog meer waar je je natuurkunde papiertje kan halen en is het moeilijk?? hoeveel kost het ??
 
LOI

kan je zelf je studietempo bepalen, ik doe er nu al 1,5 jaar over :D omdat ik met m'n vwo geen tijd ervoor had.. nu ga ik mei/juni 2005 natuurkunde 1 HAVO examen doen.. moet lukken denk ik!

btw. ik geloof dat het rond de 500 euro kost, maar dat weet ik niet zeker, is wel te lezen op de LOI website,

succes!

edit: ik heb dit aan de KLS gevraagd en ze accepteren het als deelcertificaat
 
hey Easy !

als je je natuurkunde papiertje wil halen moet je dan ook de HAVO examen doen of ? hoe zit het nou
kan je toevallig uitleggen waar het staat op de website van LOI

greetings,pilot freak
 
Ja je moet een examen doen, het hangt van de school af wanneer je dat moet doen.
Op een "gewone" school doe je dat gelijk met het centraal schriftelijk eindexamen van de middelbare school. Bij het James Boswell instituut kan het ook op andere momenten, misschien is het handig als je die link in mijn eerste reply even aanklikt.
 
James Boswell is wel OK. Heb daar zelf in de avonduurtjes wiskunde gedaan een paar jaar geleden. Kostte iets van rond de 700 euri. Was wel aanpoten na een dagje werken maar heb er wel mijn huidige vriendin ontmoet die het nog steeds met mij uit weet te uithouden. :p:

En misschien is cursus Nederlands ook op zijn plaats?? Het is
certiFicaat. ;)

T
 
Last edited:
pilot freak said:
hey Easy !

als je je natuurkunde papiertje wil halen moet je dan ook de HAVO examen doen of ? hoe zit het nou