N8862V te koop

Deltenre

New member
Vanwege verandering in onze gezinssituatie staat de Bellanca super viking N8862V te koop.

Voor een enthousiaste liefhebber die goed voor hem wil zorgen is dit een fantastisch vliegtuig, korte banen (Helgoland), grasveld, hoog boven de Alpen, lange afstand (92 gallon tanks), snel 145kt,groot laadvermogen (gemakkelijk 4 volwassenen en nog steeds voldoende brandstof), noem maar op, je kunt er alle kanten mee op.

Prijs is eigenlijk al te laag, maar doe een bod!

https://www.planecheck.com?ent=da&id=49637
 
Van harte met de verkoop! Waar wil je je IR op gaan doen?

Eerst eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Helaas is het lastig om een reiskist te huren. Veel verder dan een 172 hondenhok kom je niet. En een huurkist voor een aantal dagen meenemen wordt ook niet makkelijk.
Iets kopen wordt dan de oplossing :)
 
Ja, dat is waar... :biggrin: Jammer dat er tussen een eigen kist en een kist huren niet een alternatief zit. Ik loop er ook een beetje tegenaan.
 
Ja, dat is waar... :biggrin: Jammer dat er tussen een eigen kist en een kist huren niet een alternatief zit. Ik loop er ook een beetje tegenaan.

Ehm... en een participatie dan? Je kan zo'n stichting zelf opzetten, naar keuze met een stuk of drie piloten of met twintig of alles daartussen. Hoe meer piloten, hoe goedkoper, maar ook hoe minder vrijheid voor lange vluchten.
 
Mwah, deelnemen in een stichting zoals die er nu wel zijn geeft maar weinig controle over je (aanzienlijke) inleg en zoveel meer dan een vliegclub of verhuurbedrijf bieden ze niet, naar mijn mening. Ik heb getracht een maatschap te vormen rond mijn Mooney, maar dat is ook geen sinecure. Er zijn maar weinig mensen bereid daadwerkelijk te committeren met alle lusten én lasten die daar bij horen. Bovendien moet het onderling ook nog eens een beetje klikken.
 
Back
Top