Merry Christmas!

Tja, mooie reclame edoch....
Als dat extra grote toestel (okay, geen kleintje in vergelijking met een Cessna om maar eens wat te noemen, maar om een Boeing 737, zelfs als het de 900-variant is geweest nou een extra groot toestel te noemen ... wordt bij de vrachtafhandeling op Schiphol toch nog altijd een mug genoemd :D) van de baan was gegleden, nou, dan.... was Nederland te klein geweest!:wegkwijt:

En als ik dan lees dat er 'een zucht van oplichting door het toestel ging toen de toestemming toch kwam en het vliegtuig een dot gas gaf' dan denk ik: wat toch een kwaliteitskrant, die Televaag!
Een zucht van oplichting!!!!:haha:
En.. het vliegtuig gaf een dot gas!!!:blabla: :blabla: :blabla:
 
En als ik dan lees dat er 'een zucht van oplichting door het toestel ging toen de toestemming toch kwam en het vliegtuig een dot gas gaf' dan denk ik: wat toch een kwaliteitskrant, die Televaag!
Een zucht van oplichting!!!!:haha:
En.. het vliegtuig gaf een dot gas!!!:blabla: :blabla: :blabla:

Tsja, echt ongelooflijk! Toen ik het las dacht ik van heb ik iets gemist, is dat een nieuwe uitdrukking ofzo? En dan nog 2 keer dezelfde fout, in de subtitel en in de alinea zelf. Het artikel is notabene geschreven door Wilma Nanninga, Iemand die al 32 jaar bij de Televaag in dienst is:passed:. Wat heeft ze gedaan al die jaren? Zegt wel iets over het niveau wat nodig om bij die club te kunnen werken.
 
Fantastisch, betere reclame kun je niet wensen, hoe beroerder het verhaal, hoe groter de "heldenstatus".

Ik voel me elke dag een held als ik die dot gas geef..
 
Ook wel mooi dat ze met 'een extra groot toestel' zijn gekomen om 59 man op te halen :dozey:. Dat was jullie met de embryo ook wel gelukt :grijns:.
 
En toch vind ik het wel een mooi verhaal.

Toch een beetje dat van "Schouders eronder, we willen allemaal kerst"
 
Back
Top