Merknaam VLM verdwijnt.

......maar van mij mag je de naam nu al aanpassen.


:huilt: :traantjes :huilt: :traantjes



Begrijp best als zij zo lang mogelijk willen vasthouden aan hun naam.
Wat vindt men bij VG eigenlijk van de overname?
Is verdeeld maar over het algemeen positief voor zover ik andere collega's gesproken heb...., zolang er maar geen desastreuse ontwikkelingen zijn omtrent inkrimpingen of zoiets. maakt natuurlijk ook niet uit welke naam het beestje draagt zolang we maar bezig zijn wat al heel wat is in deze tijden.;)

Grtz,
 
Rust genoeg gehad na 4 dagen vrij, mag nu weer 6 daagjes knallen.
BK, dat is natuurlijk niet collegiaal tegenover onze wederhelft. Begrijp best als zij zo lang mogelijk willen vasthouden aan hun naam.

Mensen, zo serieus bedoelde ik het allemaal niet. Laat het lekker de VLM blijven. Wat heeft zowiezo de naam CityJet in het rijtje KLM, KLC, Transavia en Martinair te zoeken... Een Ierse maatschappij in Franse handen :passed:

Zal in mijn volgende post stelselmatig gebruik maken van emoticons zodat de boodschap minder direct overkomt. :biertje:

Aya, knallen bestaat niet. Het is rammen! :kiss:
 
Goede zaak! Vliegen jullie ook weer eens wat meer. Hoorde dat de RTM-MAN namelijk ook al verdwijnt. Zo wordt de spoeling wel erg dun.
 
Afgelopen zaterdag zag ik het dan voor het eerst.. de mooie Fokker 50 met VLM erop is weg en er staat nu een heuse CityJet.
 
Bedoel je de livery? Dat is al een tijdje aan de gang. Er zijn nog maar een paar in VLM kleuren. Ze zijn nu ook de RJ's aan het bijschilderen, zodat ze allemaal straks dezelfde livery hebben (behalve die in Air France kleuren).
 
Even de titel van deze draad (naam VLM verdwijnt) eer aan doen:

Wie weet hier meer van?:
Citaat uit info van 3 maart uit betrouwbare bron:"De vennootschap draagt sinds heden de naam van “VLM Airlines Personeelsbeheer Nederland B.V.”

Het doel van de vennootschap werd gewijzigd ter verduidelijking:
De vennootschap heeft tot doel het aangaan van arbeidsovereenkomsten met en het inhuren, uitlenen en detacheren van werknemers en personeel.

Is VLM nederland BV nu een ordinair uitzendburo geworden...??

errug vaag allemaal. Wat hebben die gasten in de kop..?
 
Inderdaad, VLM NL is een uitzendorganisatie geworden. Iets wat het management 'vergeten' was te melden bij de OR. Complicaties voor personeel, onduidelijk ! ACMI ?

In de uitzendbranche hebben ze overigens wél een CAO, dàt is ook wat waard.
 
Hoorde dit weekend dat Cityjet mogelijk weer overgenomen gaat worden door FlyBE, iemand meer info?
 
Sneller is niet het grootste probleem. Heb je de kwaliteit wel eens gezien? :D

Zowel snel als kwaliteit wat betreft uniformen gaat sowieso niet op voor CityJet :)

Las een Frans artikel in Parijs dat FlyBe inderdaad opzoek is om een Europeese regionale luchtvaartmaatschappij over te nemen. De vraag is, hoe ver moeten ze zoeken...
 
Sneller is niet het grootste probleem. Heb je de kwaliteit wel eens gezien? :D

Nee, want mijn doo... euh karton is nog steeds spoorloos. Waarschijnlijk in de vijfde dimensie gezogen.

Tsja, Flybe zou twee regionals overnemen. Had ook in de Daily Male gestaan?

Kan ook Air Aerran of Scotty AW zijn. Mogelijkheden te over. De codeshare met AF + grote order 175's kan je al snel denken (of willen denken) dat wij mooi in dat plaatje zouden passen. Nieuwe CEO zou het dan allemaal moeten begeleiden. Op Piet Pruim verwed al iemand zijn huis eronder. We zien het wel of deze met kerst onder de brug zit of niet....
 
Nee, want mijn doo... euh karton is nog steeds spoorloos. Waarschijnlijk in de vijfde dimensie gezogen.

Ik niet. Ik kreeg een mega grote doos! :radar:
Helaas zaten er daar alleen drie overhemden (verkeerde maat) en een setje strepen in. Broeken komen binnenkort (althans, dat was een paar maanden geleden zo) en de rest.... tja... dat zal ook wel "binnenkort" komen.

We zien het wel of deze met kerst onder de brug zit of niet....

Ach... op mijn loonstrookje staat nog steeds "VLM Airlines", terwijl we toch, pak 'm beet, een jaar of twee Cityjet zijn. Met zo'n vaart zal het dus niet lopen.
Maar Kebab, ik zie je wel bij de 175 training I guess. :D
 
Geloof dat de heer Kebab en RunningRabbit eind volgende maand al samen gepland staan voor de simulator!


... Ow nee wacht, F50 sim :) Nothing to see here people! Move along.
 
Ik wacht nog steeds op de F70 CBT, dat was me in 98 ook al toegezegd. Min of meer. Eigenlijk. Tussen neus en lippen door. Off the record.
 
Die CBT heb ik nog wel voor je liggen hoor. :D
Denk alleen dat je bij VLM... euh... Cityjet... of euh... Air France/KLM weinig gebruik van gaat maken. ;)
 
Back
Top