Martinair gered van ondergang

Dus (als dit lijstje klopt) geen Canada meer zomer 2009 ? YYZ is al niet meer te boeken op de site. Wanneer gaan ze dat bekendstellen, ik ben bang dat er al wat reserveringen staan. Hoe zou MP daar mee om gaan ?

Staan geen reserveringen denk ik, want volgens mij is eea nooit boekbaar geweest sinds ze sinds oktober er niet meer op vliegen.
Idd geen Canada meer, maar dat was reeds eerder al bekend, voordat KLM 100% eiegnaar werd
 
Iemand met meer informatie over wat er in dit artikel staat?

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=29435

Gaan er behalve de 2x 767 nog meer 767 de vloot verlaten, wat gaat er precies uit aan vracht? En het belangrijkste,zal er voor al het personeel nieuw werk gevonden worden?
In ieder geval iedereen bij Martinair heel veel succes gewenst, en hopelijk kan AF/KLM voor jullie het tij keren, maar zover is het volgens mij nog lang niet
 
Ja maar nu kan het wel haha


Hierbij informeren wij u dat er op verzoek van KLM een onderzoek is gestart naar het
behalen van synergie tussen transavia.com en Martinair.
Beide luchtvaartbedrijven zijn 100% dochter van de KLM Groep. Met de huidige
economische omstandigheden is het van essentieel belang om als luchtvaartbedrijf zo
kostenefficiënt mogelijk te opereren. Uitgangspunt van de studie is dat beide
luchtvaartmaatschappijen blijven opereren onder hun eigen merk, AOC en CAO. Het
onderzoek richt zich op schaalvoordelen en mogelijke synergie achter de schermen.
Aan de hand van de uitkomsten, wordt in maart bepaald of er vervolgstappen zullen zijn
en zo ja welke. Onze OR is hierover vanzelfsprekend geïnformeerd.
Wij houden u op de hoogte.
 
Hoe weet je dat, stoppen op Miami? Orlando was afgelopen tijd niet meer in programma geweest van MP.
 
Hmm, ik ben zelf 1x in Miami geweest, was tof, ik heb ook met Martinair Boeing 767-300ER gevlogen, dat was in mei 1998. En hoe gaat het verder met vervanging van 767's? Is er wat meer duidelijkheid?
 
Apart, stoppen met Miami, komt de samenwerking met AA dan niet in de problemen?? (daar die veel aansluitende vluchten uitvoert).

Ik had verwacht dat bestemmingen als Varadero, Puerto Plata en Punta Cana als eerste geslachtofferd gingen worden, omdat deze bestemmingen maar 1 a 2 keer per week aangevlogen worden, iets wat Peter Hartman in "op de bok" niet echt zag zitten uit kostenoogpunt. Daar ook meer info over?
 
Back
Top