Marine ipv Luchtmacht ?

dogfight

New member
Hallo allemaal,

ik heb onlangs mijn PO1 niet gehaald voor de functie van officier vlieger bij de luchtmacht.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is te solliciteren bij de marine als officier vlieger ondanks ik mijn PO1 niet heb gehaald bij de luchtmacht.

Het scheelde echter niet veel met mijn PO1 ik heb de 3d test verknalt op mijn rechter hand :O.

Ik ben benieuwd wat jullie mij kunnen vertellen over de mogelijkheden die ik nu heb,

1 ding weet ik zeker, bij de luchtmacht kan ik pas over een jaar weer keuren.. en dat duurt nog wel ff (A).

Ik hoor graag jullie mening, verhalen en kreten


Ik ben trouwens nieuw op airwork, het is maar dat je het weet (A) haha.


:)
 
Of je solliciteert voor vlieger bij de marine of luchtmacht maakt niet uit, je doet dezelfde PO1 met mensen die solliciteren voor de KLu en de Marine. Dus als je bent gezakt bij de PO1 voor de KLu kan je pas over een jaar de PO1 doen voor de Marine als het goed is..
 
Correct, de PO1 is voor de KM en KLu het zelfde. Wel zijn er enige verschillen in de vereisten om te kunnen solliciteren (leeftijd, misschien nog meer..).
 
Bedankt voor jullie reacties :).

Fijn dat het nu duidelijker is over de selectie, ik probeer het over een jaar gewoon opnieuw :).

Ik kwam maar 1 punt tekort op mijn rechterhand bij de test en de rest ruim voldoende.

Dus wie weet :)...
Gegroet !
 
Back
Top