Mansveld

c150

New member
Nog nooit betrapt op besluitvaardigheid komt Mansveld nu ineens met valse stoere vrouwentaal door UAE carriers te blokkeren. KL vliegt al tig jaar op Doha. Begint Qatar zelf te vliegen. Hoe onacceptabel is dat dan? KL stopt met het vliegen van vracht. Qatar/EK/ ABC/Saudi/Chinese carriers Eastern/Southern duiken hierin. Onacceptabel?. Ook op Dubai heeft KL jarenlang 2x daags gevlogen. Is EK dan onacceptabel?
 
Het is ook zelden goed...

Onacceptabel nee (x3), maar dan wel onder dezelfde spelregels.
 
Dat Nederland alles zwaar belast wil natuurlijk niet zeggen dat andere landen hierin mee moeten gaan. Laat NL zijn eigen belastingsspelregels maar aanpassen. Fiscaal worden sporters, artiesten en medewerkers van internationale instellingen (lees oa de EU) al aardig geholpen door onze fiscus. Ideetje voor Mansveld?
 
Nederland staat niet alleen in haar zorgen. Brussel doet een onderzoek naar de vermeende subsidiepraktijken, we wachten de resultaten maar af.
In Amerika is ook een lobby aan de gang, kijk maar eens op fairskies.org/.

Ik hoef je niet uit te leggen dat er een verschil is tussen subsidie en belasting. Vraag Google en Starbucks maar eens of het in Nederland zo slecht is, trouwens.

Vlieg jij voor zo'n Golf maatschappij C150?
 
Arme Mansveld, ze doet zo goed haar best om dat stoeltje bij KLM te bemachtigen als haar politieke carrière erop zit. Goed dat ze word terug gevloten door een tweede kamer!
 
Arme Mansveld, ze doet zo goed haar best om dat stoeltje bij KLM te bemachtigen als haar politieke carrière erop zit. Goed dat ze word terug gevloten door een tweede kamer!

De Fransen hebben van het drama Eurlings geleerd! Ik denk niet dat ze nog een keer een Nederlandse politicus/ca op de directie stoel zullen zetten.
 

<Zucht>
"U kunt dit artikel lezen nadat u bent ingelogd. Heeft u nog geen account, registreer u dan gratis bij het FD."
Gratis of niet, zolang er nog geen wet is die accounthouders de volledige zeggenschap geven over de bewaarplaats en bewaartijd van hun gegevens ben ik zuinig met accounts. Jammer dan.
 
Back
Top