Maaaaaaasos

Jullie komen naar de feestelijke opening van de easyJet basis op Amsterdam?

EasyJet maakt tenslotte réclame met bofkonten
 
Pus je bent een held. X

Flash2002, hoewel mijn naam anders doet vermoeden voel ik mij niet zo'n bofkont bij easyJet. Wanneer gaan jullie weer eens ervaren mensen aannemen ipv low timers? Zou mooi zijn, dan voel ik me pas een Bofkont.
 
Wanneer gaan jullie weer eens ervaren mensen aannemen ipv low timers? Zou mooi zijn, dan voel ik me pas een Bofkont.

Heb je het dan niet bij British Airways geprobeerd. Dit jaar 311 piloten en komende jaren ook een aanzienlijk aantal ieder jaar waarvan een behoorlijk aantal non-rated.
Voordeel is dat ze zeer goed draaien. Winstverwachting 1.3 miljard dit jaar en als je wat senioriteit opbouwt je makkelijk in Nederland kan wonen.
 
Heb je het dan niet bij British Airways geprobeerd. Dit jaar 311 piloten en komende jaren ook een aanzienlijk aantal ieder jaar waarichten een behoorlijk on-rated.
Voordeel is dat ze zeer goed draaien. Winstverwachting 1.3 miljard dit jaar en als je wat senioriteit opbouwt je makkelijk in Nederland kan wonen.

2 jaar geleden wel gesolliciteerd maar geen uitnodiging gekregen. Dit jaar was ik met een andere sollicitatie bezig dus besloot mijn pijlen daar op te richten. Daar heb ik inderdaad spijt van gezien de hoeveelheid collega's die worden uitgenodigd. Volgende keer weer.
 
Als ik dat eens wist bravokilo...
Er worden regelmatig mensen met ervaring aangenomen, maar het grootste gedeelte Is natuurlijk gewoon cadets. Net zoals bij KLM en transavia overigens.

Blijven proberen zou ik zeggen, maar verwacht geen wonderen. EasyJet krijgt duizenden sollicitaties binnen. Gister nog met een fo gevlogen die gezagvoerder was op de hercules bij de Belgische luchtmacht. Jaar geleden begonnen bij easyJet.
 
Back
Top