LPE en IVW of IVW vs common sense

Helaas wsh. Ik ben bang dat een van de redenen dat ik NU heb omgezet is, omdat ik anders een compleet waardeloos papiertje zou hebben.

Non-JAA ratings worden niet erkend (dus ik kan met A330 rating er niet op laten zetten vanwege voorgenoemde reden). Mijn B757/767 is verlopen, en wordt daarom ook NIET vermeld. LPE4 is op het UK brevet OOK verlopen en wordt ook NIET meegenomen.

Omdat ik mijn SEP en King Air ratings ook nooit verlengd heb, krijg ik een LEEG, WAARDELOOS ATPL terug. Bij die examinatoren zit ook een addertje onder het gras...

Vandaar dat ik van plan ben zo lang mogelijk te VOORKOMEN een EASA brevet te halen. Er kunnen ook aanvullende eisen gesteld worden, voor b.v. het verlengen van ratings. Daardoor zou het zomaar kunnen dat ik b.v. de volledige typerating voor zowel de 757 of de 330 opnieuw moet doen. Op eigen kosten dus. Dat is een mooie vorm van PTF en daar doe ik NIET aan mee, zolang het geen noodzaak is.
 
Back
Top