Cpt Oveur
Member
Volgens mij moet het een schrijffoutje zijn, en zijn het 200 uur in de laatste 60 dagen of zo. 10 Uur offblock op een dag in een 737 is niet te doen.
Ik kan het nog niet geloven waar die cowboys mee bezig zijn zeg. Dus zo'n 300 voet onder het minimum denkt de co: "Hmmm, dat wordt een captains approach vandaag, jammer van de landing", en gaat vervolgens stilletjes zitten luisteren hoe de RA all the way naar beneden telt zonder dat hij een baan ziet. En dit is geen p2f groentje, dit is iemand die al jaren in de cockpit zit. En de captain schijnt te denken dat je vanuit een NPA met zo'n shiny 737 NG vast wel op de threshold uitkomt als je maar lang genoeg wacht.
En dan pas go-around roepen als je zeker weet dat het niets meer kan worden. Nou ja, in ieder geval is de serie van overruns gebroken. Als ze daar niet in staat zijn om Lion air uit de lucht te halen, dan mag Garuda wel weer op de zwarte lijst.
Ik kan het nog niet geloven waar die cowboys mee bezig zijn zeg. Dus zo'n 300 voet onder het minimum denkt de co: "Hmmm, dat wordt een captains approach vandaag, jammer van de landing", en gaat vervolgens stilletjes zitten luisteren hoe de RA all the way naar beneden telt zonder dat hij een baan ziet. En dit is geen p2f groentje, dit is iemand die al jaren in de cockpit zit. En de captain schijnt te denken dat je vanuit een NPA met zo'n shiny 737 NG vast wel op de threshold uitkomt als je maar lang genoeg wacht.
En dan pas go-around roepen als je zeker weet dat het niets meer kan worden. Nou ja, in ieder geval is de serie van overruns gebroken. Als ze daar niet in staat zijn om Lion air uit de lucht te halen, dan mag Garuda wel weer op de zwarte lijst.