Lesmateriaal voor de Natuurkunde "Take-off" cursus (JBI)

Savedown

New member
Beste Airworkers,

Om mij aan te melden voor de KLS, zal ik een aanvullende Natuurkunde "Take-off" cursus van het James Boswell Institute (JBI) moeten doen aangezien ik Havo (met natuurkunde) op de middelbare school heb gedaan. Geen probleem zou je zeggen, maar ik ben woonachtig in het buitenland en de cursus wordt niet online aangeboden. Het is wel mogelijk om jezelf alleen voor de toets in te schrijven, wat voor mij een mooie optie zou zijn. Echter, verkopen het JBI het lesmateriaal niet los en zal ik dus met andere materialen aan de zelfstudie moeten.. Ik vroeg mij af of iemand deze cursus heeft gedaan en mij een boek/site/les stof kan aanbevelen waar ik de benodigde kennis kan opdoen?

Alvast erg bedankt!
 
Is het een idee dat jij je gewoon inschrijft en dat er iemand anders voor jou in de plaats in ieder geval daar naartoe gaat om het lesmateriaal te ontvangen (deze krijg je namelijk de eerste les)? Deze persoon stuurt het lesmateriaal naar jou toe en vervolgens maak jij de examen (en woon je wellicht de laatste lessen ook bij als je eerder terug bent)?
 
Dit is in ieder geval de stof die ik kreeg eind 2019. Het is de versie van 28 april 2017
 

Attachments

  • IMG_7915.JPG
    IMG_7915.JPG
    70.2 KB · Views: 29
Hi Adam,

Thanks, dat zou inderdaad een goede optie zijn aangezien ze het lesmateriaal helaas niet los verkopen. Jammer van het lesgeld in dat geval, ga ze eerst nogmaals benaderen.
 
Back
Top