Lekker rustig hier..

Nou vooruit dan,

Kreeg afgelopen week een brief van Selective Service dat ik me moest aanmelden. Nu heb ik wat research gedaan, en hoeft het helemaal niet daar ik slechts een M-1 visum heb gehad.
Wat vind jij ervan, toch maar even een belletje geven?
 
OK wat is "Selective Service"
Secret Service vandaag en morgen niet?

The Selective Service System serves at least two purposes. It is the means by which the United States administers military conscription. It entails registering all males between the ages of 18 to 25[1] with the system for the purpose of having information available about potential soldiers in the event of war. Registration for Selective Service is also required by certain U.S. departments, before one's application for employment may be considered.

En ik ben hier nog steeds, maar hier word inderdaad erg weinig geschreven, verteld of gedaan :) We hebben gewoon FD nodig:D
 
Nou vooruit dan,

Kreeg afgelopen week een brief van Selective Service dat ik me moest aanmelden. Nu heb ik wat research gedaan, en hoeft het helemaal niet daar ik slechts een M-1 visum heb gehad.
Wat vind jij ervan, toch maar even een belletje geven?
Wel ff contact mee opnemen, vooral als je hier nog woont.
 
Vanwege dit;

Under current law, all male U.S. citizens are required to register with Selective Service within 30 days of their 18th birthday. In addition, foreign males between the ages of 18 and 26 living in the United States must register. This includes permanent residents (holders of Green Cards), refugees, asylees, dual citizens, and undocumented/illegal aliens. Foreign males in the United States as lawful non-immigrants (international students, visitors, diplomats, etc.) are not required to register. Failure to register as required is grounds for denying a petition for US citizenship. "Willful" failure or refusal to present oneself for registration is against the law.

Dat moet je ze dus wel ff laten weten.
 
En ik ben hier nog steeds, maar hier word inderdaad erg weinig geschreven, verteld of gedaan We hebben gewoon FD nodig

Da's niet zo aardig.
Ben ik hier al jaren mijn stinkende best te doen krijg ik dat te horen.
da's lekker dan...Jetcap.
 
Ik probeer alleen FD te overtuigen om terug te komen. Dat zal ie vast ook wel doen, tzt...

We kunnen ook gewoon proberen om Amerika open te houden met ons tweetjes :yeehaa:

Gewoon een Airwork BBQ hier in USA regelen. Ergens in de buurt van Denver, Dallas, Greensboro of waar dan ook. Ik bedoel, wat weten die lowlanders nou van BBQ-en?

Volgens mij kunnen ze niet eens een fatsoenlijk stukje biefstuk kopen in dat kikkerlandje:rolleyes:
 
Jetcap,

Ik bedoel, wat weten die lowlanders nou van BBQ-en?

Antwoord = NIKS, vergeleken bij jullie.

Daarom zijn jullie allen, bij deze, van harte uitgenodigd op de Airwork BBQ op 26 Juni 2009 op Teuge!

Ja, ik zie de anderen al kijken, is het dan al een fixed date geworden de 26e???

Ik weet het bijna wel zeker, het is nog even afhankelijk van het restaurant in Teuge, maar als die tijd en ruimte hebben word het de 26e.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Het is inderdaad stil hier. Als ik in de states ben dan ben ik te druk met vrouw en kind, dus ik kan alleen komen kijken als ik niet vlieg. Net een vierdaagse Afrika gedaan, nu een weekje in Frankrijk voordat ik een zig-zag patroon over Afrika, Europa en het midden oosten mag maken.
 
OK wat is "Selective Service"
Secret Service vandaag en morgen niet?

Het is inderdaad wat Jetcap heeft uitgelegd.

Heb net even het nummer gebeld en krijg gewoon een computer aan de lijn, als ik in het menu: "Who has to register with Selective Service" kom, krijg ik te horen dat: "people on student visas do not have to register.".

Toch zit het me ergens niet lekker, misschien toch nog even bellen als ik wél een persoon aan de lijn krijg die me kan uitleggen dat het versturen van een brief naar mij een fout was. Wil ooit nog wel een GC bemachtigen en dus geen gezeur over zoiets hebben.


Wanneer is die BBQ, mocht ik in de buurt zijn dan kom ik wel langs, anders is het een mooi excuus om naar de States te komen.

Verder: Imo, je hulp is hier zéér gewaardeerd hoor, heb je niet nog wat spannende verhalen van vliegen in de States?
Ben ook op zoek naar die B1900 cargoverhaaltjes van FD, kan ze niet vinden, anyone?
 
Back
Top