Language Proficiency Rating

LAHSO

New member
Naar aanleiding van de recente FR Memo, hierbij op verzoek van het IVW-DL:

"Op dit moment heb ik overleg met Ray Conway over het volgende. In Nederland krijgt elke brevethouder met RT op 5 maart a.s. auotmatisch level 4 in ons systeem bijgeschreven. Aan ICAO is dit medegedeeld. De Nederlandse brevethouder hoeft per 5 maart a.s. niet fysiek al houder te zijn van de level 4 aantekening. Bij een eerstvolgende verlenging van een rating verschijnt automatisch level 4 op het bewijs. Indien u het toch eerder wilt hebben, kan tegen betaling van de kosten na 5 maart a.s. een aanvraag hiervoor worden ingediend. Ray Conway is van dit alles op de hoogte en moet het alleen intern binnen Ryanair nog bespreken. Als u de status hiervan wilt weten, moet u het hem vragen.

Tot slot nog een ding. Wilt u zo vriendelijk zijn bovenstaande door te geven aan uw Nederlandse collega's, die dit nog niet weten?
Dank voor uw moeite."

Het voordeel van een NL-JAA brevet blijkt wel weer, het kost geen extra geld en je krijgt het zelfde!
 
Heb je mijne op Iers brevet inmiddels binnen. Gratis toegestuurd zonder er om te vragen. Toch niet slecht

Level 3 welliswaar maar goed,
 
fuck, hier in HKG uur bezig geweest met een of andere pipo.
test dit/dat, en luisteren vraagjes beantwoorden etc.
een 6 gescoord, nooit meer last.

typisch nederlands om maar een 4 te geven, geef gewoon een 6 kost de maatschappijen ook minder.

wat me nog meer afzeikt.. ATC is uitgezonderd van deze test!!!!
 
Oh ja

Heb weer niet goed gekeken.. 4 heb ik ook.

Dit is t geen wat ik zo opgestuurd heb gekregen.. zonder een test te hoeven doen of whatever; daarna mag je n testje doen. Als je braaf bent krijg je dan n zesje..
;)
 
fuck, hier in HKG uur bezig geweest met een of andere pipo.
test dit/dat, en luisteren vraagjes beantwoorden etc.
een 6 gescoord, nooit meer last.

typisch nederlands om maar een 4 te geven, geef gewoon een 6 kost de maatschappijen ook minder.

wat me nog meer afzeikt.. ATC is uitgezonderd van deze test!!!!

Alle burger controllers in Nederland hebben deze test gedaan of doen hem binnenkort. De scores liggen tussen 4 en 6. De hoogst haalbare score is inderdaad de 6 en verschillende controllers hebben deze score gehaald.
:biertje:
Flush
 
LPR op NL brevet voor FR

LPR op NL brevet voor FR

Hallo XXX,
Ik ben er al achter, wat er aan de hand is. Onze melding over level 4 naar ICAO is nog niet formeel gedaan. Ik heb dit al wel aan Conway doorgegeven. Het kan elk moment rond zijn en dan komt Nederland ook tussen het rijtje landen te staan.
Groeten,
Rein.
 
Accepteert het IVW ook in het buitenland afgelegde testen?
Moest hier voor de baas ook de test doen en heb een 6. Zou leuk zijn als ik die kon laten bijschrijven.
 
Back
Top