KMA vliegerklas 21 April

Steef

New member
HAllo Jongens en Meisjes!

In navolging van het vorige topic:
Geef je hier op voor de KMA Vliegerklas op 21 april!
Misschien is het leuk om eens wat te organiseren om elkaar vast te leren kennen.

Ik stond reserve voor 5 feb, maar iedereen is op komen dagen en er is nog niemand uitgevallen. Ik moet dus hoogstwaarschijnlijk ook de 21e April beginnen (tenzij ze vandaag bellen vanuit A'dam).

-----KMA 21 April:------
Steef
Makaveli
Martijn K
Skybull
Weebie
Wouter "Double U"
Obeth "the Midget"
 
Last edited:
het liefst met nick en echte naam.

Echte naam hier publiceren raad ik af. Alleen al omdat het je googlebaar maakt.
Bij jullie eerste ontmoeting leer je vanzelf elkaars echte namen al kennen (of anders wel via PM, mail of MSN).

Gefeliciteerd met jullie aanstelling en veel succes op de KMA!
 
Echte naam hier publiceren raad ik af. Alleen al omdat het je googlebaar maakt.
Bij jullie eerste ontmoeting leer je vanzelf elkaars echte namen al kennen (of anders wel via PM, mail of MSN).

Gefeliciteerd met jullie aanstelling en veel succes op de KMA!

Jah dat is inderdaad waar.
Het was meer mijn bedoeling om dit topic gewoon wat persoonlijker te maken, omdat je toch met elkaar op een kluitje komt te zitten.

en verder heb ik gewoon een broertje dood aan al dat onpersoonlijke geroep, op welke site dan ook ;)

Bij deze heb ik het dan ook aangepast. Maar ik zou het toch leuk vinden om namen en eventueel de bijpassende gezichten toch alvast te leren kennen, via msn of een pmmetje ofzo :)

Groeten,
Stefan!
 
Hey Steef!

Ik ben nog lang niet zover, ik heb donderdag mijn intake GVSS, maar als alles goed gaat zou het snel kunnen gaan. Ik kon als voorkeur al 21 April invullen na PO1, vandaar.

Eerst maar ff de simulator in enzo.
Hopelijk tot april, ciao,
Ottie
 
hey,

ik sta voor 21 april ingeschreven. wacht nu eerst nog op mijn VMO-2 en PVS... hoop dat het voor die tijd lukt...

groeten
 
heey tuutuut & Ottie

Bedankt voor jullie notificatie!
Ik zet hem alleen nog niet in het lijstje, omdat het nog niet 100% zeker is dat jullie in de April klas zitten :)

Laat het maar even weten!!! Dan kan ik het aanpassen zo gauw jullie het weten!
Succes met de selecties iedereen!!

Grt,
Stefan!
 
VMO duurt lang hor minstens 1 maand voordat je de uitnodiging krijgt. maar Patience my boy!
Maar Steef na 8 Maart kan ik het je vertellen of ik erbij zit of niet:airforce:
 
Yo, Nickos present voor de klas van 21 april! 14&15 april de introductie! Hoop dat ik snel van van die luchtziekte af kom, m'n vluchtjes kan afhandelen en dan zien jullie me verschijnen per april!
 
Ik heb het al eerder gepost, maar na de intake gvss was onze enige mogelijkheid om 3-11 als startdatum te kiezen.
Ik denk dat het niet eerder gaat worden aangezien ze in augustus pas de PVS met mij gaan doen. Maakt niet uit, als ik het red drinken we van de winter wel een biertje op het KMA :dozey: .
 
Danku jongens! Jullie ook heel veel succes met de keuringen en hopelijk tot spreeks op de KMA/EMVO/States!

Groeten!

PS. Jij staat ook voor de april klas Pomm? Heel veel plezier in Évora! Geniet ervan.
 
Yo Dudes,

Zet mij er ook maar bij!! Heb afgelopen week PVS gedaan, en was na 2 dagen en 4 vluchten al klaar! Nu even wachten op de officieële aanname, maar dat gaat helemaal goed komen.

Zal komende dagen even op het foontje wachten of even bellen, maar voor 99.9% ben ik erbij op 21 april!

See Ya daarzo
 
Wat Makaveli nogniet heeft verteld, is dat onze andere 2 PVS-ers het ook hebben gehaald! Skybull en Weebie (zo worden ze genoemd, geen forumkandidaten) staan er ook de 21e ! Ik moet helaas nog wachten op die verdomde luchtziekte.. duurt allemaal echt godsallemachtig lang zeg! Denk je na de PVS klaar te zijn, ben je weer bijna een maand verder.. :(

Succes alle aprilgangers, en met een beetje geluk tot de 14e bij de introductie!
 
Yo Dudes,

Zet mij er ook maar bij!! Heb afgelopen week PVS gedaan, en was na 2 dagen en 4 vluchten al klaar! Nu even wachten op de officieële aanname, maar dat gaat helemaal goed komen.

Zal komende dagen even op het foontje wachten of even bellen, maar voor 99.9% ben ik erbij op 21 april!

See Ya daarzo

Ah kicken kerel! Gefeliciteerd! :D
 
Ey mensen,

Mijn eerste post op dit forum, ik dacht laat ik me ff aanmelden en laten weten dat ik ook op 21 april begin op de KMA.

Ook Obeth "The Midget" en Tom zullen 21 april beginnen.

Ik heb geen idee wie welke nickname heeft maar ik ken fabian en tom persoonlijk iig alvast!

Greetz Wouter "DoubleU" ;)
 
Back
Top