KMA vliegerklas 21 April

ik moet enkel de uitslag nog afwachten van VMO-2...... werd vandaag gebelt dat alles binnen was en dat er een keuringsraad naar ging kijken....dus ik verwacht eigenlijk morgen of net na het weekend de uitslag...

ALS deze positief is sta ik voor 21 april..

see ya!
 
heb even het lijstje bijgewerkt.

Laat het even weten als ik iets verkeerd heb gedaan of ben vergeten :)

Groeten,
Stefan!

P.S.
Weet iemand al wat meer over die introdagen de 14e en 15e? Ik heb mijn papieren van de KMA ondertussen al weer terug gestuurd, maar er zat niets bij over deze dagen..
 
Tom en Pomm is dezelfde persoon ;)

en je kan bij mij gewoon Wouter zetten hoor, ben niet zo bang voor mensen die me volgen volgens dit forum en dannog, niks te verbergen ;)

Greetz!
 
Helaas red ik de april klas ook niet meer. Zit tevens vol. Nu 11 augustus (hopelijk) beginnen.

Cheers
 
ik heb VMO-2 ok gehaald. heb even gebelt, maar de april klas zit (helaas) vol. ik neem aan dat het dan de augustus klas wordt...

in ieder geval vmo-2 gehaald:)
 
heb even het lijstje bijgewerkt.
P.S.
Weet iemand al wat meer over die introdagen de 14e en 15e? Ik heb mijn papieren van de KMA ondertussen al weer terug gestuurd, maar er zat niets bij over deze dagen..

Je wordt erover gebeld door het cml, en dan krijg je meteen de brieven. Blijkbaar nieuw die introdagen omdat nogal veel aspirant vliegers uitvielen op de kma en dat willen ze liever niet.
 
Yup, introdagen zijn officially on! Ochtend van de 14e melden te Soesterberg, wederom een overnachting in het heerlijke KdK en, van wat ik er van op heb kunnen maken, voornamelijk teambuildingsopdrachten etc. Lijken me een leuke twee dagen!

Tot komende maandag, mensen!
 
yup heb het belletje ook binnen!
Dat word genieten die 2 dagen! Weer 2 keer royaal op kosten van de belasting betalende burger dineren ;) hihi!

tot maandag heren!

Grt,
Stefan
 
ahh kan niet wachten op de introdagen als ik jullie zo hoor :p maar dat gaat mij nog even wat langer duren :eek: Maar oke, ik mag wel weer zondag naar Portugal!

ik heb VMO-2 ok gehaald. heb even gebelt, maar de april klas zit (helaas) vol. ik neem aan dat het dan de augustus klas wordt...

in ieder geval vmo-2 gehaald:)


ben ik in ieder geval niet de enige voor augustus zo te zien :D
 
Last edited:
Ik kreeg vandaag opeens te horen dat het toch geen april klas wordt. Dus haal mij maar uit het lijstje.

snik :traantjes
 
Er waren wat mensen die al eerder gepland stonden voor de april klas dan ik, maar blijkbaar zijn er meer mensen door de keuring heen gekomen dan verwacht. Dus ik belde gister om naar wat meer info te vragen voor de introdagen enz., krijg ik te horen: "ik heb alle formulieren hier voor je, maar het wordt wel 11 augustus". Pardon?!?!...maja, vol is vol en ik ben niet de enige die dit gister pas te horen kreeg.

Ik begin nu hopelijk in mei met de vliegeropleiding bij de Marine.
 
Back
Top