KLM neemt weer vliegers aan

Lpe6, hoe gaat dat in Nederland? Is dat makkelijk te behalen? In Belgie mag een LPE examinator slechts een bepaald aantal LPE6 uitgeven.
 
Lpe6, hoe gaat dat in Nederland? Is dat makkelijk te behalen? In Belgie mag een LPE examinator slechts een bepaald aantal LPE6 uitgeven.
Heb ik destijds (2009) in Lelystad bij Vliegclub Flevo gedaan. Ze hadden de hele dag door examens. Niets gemerkt van een maximum.
 
Lpe6, hoe gaat dat in Nederland? Is dat makkelijk te behalen? In Belgie mag een LPE examinator slechts een bepaald aantal LPE6 uitgeven.
atc-comm.com dat is online, super easy. Binnen 2 dagen resultaat. Je krijgt digitaal certificaat, die stuur je op naar je luchtvaart autoriteit en hoppa, LPE6 op je brevet 😁👍
 
Lpe6, hoe gaat dat in Nederland? Is dat makkelijk te behalen? In Belgie mag een LPE examinator slechts een bepaald aantal LPE6 uitgeven.
Een maximum Level 6?

Dus pietje spreekt 90% goed engels krijgt een lvl6 en sjors komt wat later binnen en spreekt vloeiend engels want is in engeland opgegroeid. Krijgt een lvl 5 omdat ze aan een quota zouden zitten??
Lijkt me erg vreemd...

Inderdaad, erg tevreden over atc-comm!
Goede lessen voor RT en online LP examinering. Soort zoom-gesprek met een examinator die je beoordeeld.
 
Ik heb een aantal weken geleden via het platform gesolliciteerd en alles ingeleverd. Hebben jullie enig idee wanneer je iets hoort?
 
Hey guys, door omstandigheden kon ik deze ronde niet solliciteren. Heeft iemand enig idee of er dit jaar, of volgend jaar weer een ronde opengaat?
 
Back
Top