KLM gaat open voor piloten 'buiten eigen organisatie'

Moet helaas nog even wachten op een besluit of ik mag langskomen op de koffie of niet, wel voorlopig in het bestand opgenomen.

Fingers stay crossed voorlopig
 
Hoi!

Ik heb zojuist een uitnodiging voor de selectie van KLM mogen ontvangen. De eerste stap is het maken van het online assesment bij LTP.

Gaat het hierbij puur om een persoonlijkheidstest of kan ik ook capaciteitentests verwachten ?

Mvg,

Zuidwester
 
Hoi!

Ik heb zojuist een uitnodiging voor de selectie van KLM mogen ontvangen. De eerste stap is het maken van het online assesment bij LTP.

Gaat het hierbij puur om een persoonlijkheidstest of kan ik ook capaciteitentests verwachten ?

Mvg,

Zuidwester

Het gaat alleen om een persoonlijkheidstest, geen capaciteitentest. Het zijn vragenlijsten.
 
Bedankt!

Hierbij nodigen wij u namens KLM uit voor het maken van een online assessment. Het assessment bestaat uit een aantal vragenlijsten en/of capaciteitentests die u op het internet invult. Capaciteitentests zijn tijdgebonden. Zorgt u ervoor dat u niet gestoord wordt gedurende de looptijd van een test. Hoeveel tijd u krijgt per test, wordt steeds aangegeven.

Hierdoor dacht ik dat er ook capaciteitentests worden afgenomen.
 
Bedankt!

Hierbij nodigen wij u namens KLM uit voor het maken van een online assessment. Het assessment bestaat uit een aantal vragenlijsten en/of capaciteitentests die u op het internet invult. Capaciteitentests zijn tijdgebonden. Zorgt u ervoor dat u niet gestoord wordt gedurende de looptijd van een test. Hoeveel tijd u krijgt per test, wordt steeds aangegeven.

Hierdoor dacht ik dat er ook capaciteitentests worden afgenomen.

Is een standaard email. Je zal ook online, op die website, kunnen oefenen met capaciteiten testen. Echter maakt KLM alleen gebruik van de aangeboden vragenlijst en zal de capaciteiten test op locatie plaatsvinden.
 
Ik zie regelmatig KLC crews bij CAE in Hoofddorp rondlopen, maar geen idee of ze het ook nog ergens anders doen..
 
Hey iedereen!

Ik heb inmiddels ook een uitnodiging binnen. Ben erg benieuwd naar de assessment bij AMC. Is er iemand die zijn ervaring wil delen? Kan wel wat tips gebruiken :angel:

Cheers,

LafayetteJet
 
Hallo iedereen,

Weet iemand hoe lang de aannames nog door gaan? Gaan ze de 400 daadwerkelijk halen?

Mvg SMD11
 
Zeker. Op Europa komt de extra vrije dag volgens de nieuwe CAO pas in augustus (is de planning). Opleiden gaat dus nog wel even door.

Volgend jaar gaat de rem er op. Hoor wisselende verhalen, variërend tussen 20 en 60 man. Enkel KLS-ers.
 
73 gaat over op 16om12 per 15 juli; die zijn begin juli al op sterkte gezien afbouwen van dagen eerste weken van juli.
Embraer 4 weken later.
Najaar minder dan dozijn opleidingen 73, opleidingen op 77/78 zijn te verklaren door 4 nieuwe 787's
 
Back
Top