kapotte 767

EmeX

New member
Geachte medewerkers van ArkeFly,

Er heeft een 767 van arkefly kapot op griekenland gestaan of staat daar nog steeds(Hij was met de vleugel tegen een lataarnpaal gekomen tijdens taxi). Dat is ook mijn vraag. Staat die kist daar nog steeds of is hij inmiddels gemaakt en in bedrijf?
Bij voorbaat dank voor reakties


greetz
 
Heeft op zich niks met TFL te maken. Het groot onderhoud van álle oudere 767's loopt uit.:p:

Wat een onzin, natuurlijk heeft het met TFL te maken !
(Op deze manier kun je alles in het leven wel rechtpraten.)

Heeft het ook niets met TFL te maken dat ........

-hun machine tegen een lantaarnpaal botst op Kreta ?
-een motorwissel op CUR plaatsvindt ?
-machine 78hrs vertraagd ex DomRep vertrekt ?
-een kist 16 hrs later ex Sint Maarten vertrekt agv infrastructurele problemen ter plaatse ?

De oorzaak is wellicht niet direct aan TFL te relateren , maar feit blijft dat men weer in de problemen zit. In alle genoemde gevallen is TFL toch de klos ???????
 
Wat een onzin, natuurlijk heeft het met TFL te maken !
(Op deze manier kun je alles in het leven wel rechtpraten.)

Heeft het ook niets met TFL te maken dat ........

-hun machine tegen een lantaarnpaal botst op Kreta ?
-een motorwissel op CUR plaatsvindt ?
-machine 78hrs vertraagd ex DomRep vertrekt ?
-een kist 16 hrs later ex Sint Maarten vertrekt agv infrastructurele problemen ter plaatse ?

De oorzaak is wellicht niet direct aan TFL te relateren , maar feit blijft dat men weer in de problemen zit. In alle genoemde gevallen is TFL toch de klos ???????

Wat 76-er vermoedelijk probeert te zeggen is dat dit bij andere maatschappijen die met oude 767's vliegen ook gebeurd... Dat de onderhoudstijd wordt overschreden.. Kijk bv naar Martinair. (dit is wat ik uitmaak uit zijn post)
Ik vraag me alleen af wat je in dit geval bedoeld met problemen voor OR (TFL). De dienstregeling is namelijk nu zodanig dat hij met 2 767 afgedaan kan worden. Alleen vrijdags niet, maar dan komt TUI zusje Thompson even een rondje extra vliegen voor OR, net zoals voorgaande weken toen dePH- AHX ook nog steeds in de check in Frankfurt stond. Ik zie dus geen problemen... Behalve dat het misschien ietsje meer gaat kosten ;)


Greetz!
 
Dus vertel 's Smeiss, bij jou clubje doe je alle ongeplande motorwissels enkel op je thuisbasis? Fijne gedachte..

En jij landt/start op SXM gewoon in het donker?


Verder aan -300ER's post niets toe te voegen, ik blijf bij m'n opmerking van gisteren.

:p:

Ik blijf ook bij mijn opmerking van eergisteren, schmeissfliege

By the way, het is gewoon domme pech voor TFL.
Alleen, de TFL B767-sen zijn redelijk op leeftijd. Gevolg is meer onderhoud, grotere kans op incidenten zoals een motorwisseling en een grotere kans op uitloop van groot onderhoud.
 
Ik als een medewerker op schiphol, was veranatwoordelijk voor de opvang van die kist.
Dit was de enige kist die in die nacht nog binnen kwam...

werk je bij Menzies?
Dat bedrijf wat altijd van alles vergeet?!!
 
EMEX.... het is toch gewoon je werk??? Als je liever vaste tijden hebt, moet je een baan buiten de luchtvaart zoeken.
 
Last edited:
Met dit soort uitspraken maak je geen vrienden op schiphol.
En ook al gaat het soms mis dan moet je dit via de juiste kanalen doen.
Bij TFL zal de landing ook niet altijd even goed zijn en de service zal ook niet altijd even professioneel zijn. Wil je al die mensen dan ook even gaan afbranden!
 
Daar is een leuke spreekwoord voor namelijk de pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet
Niet alleen Menzies maar ook ArkeFlij hebben zo hun gebreken.
 
Daar is een leuke spreekwoord voor namelijk de pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet
Niet alleen Menzies maar ook ArkeFlij hebben zo hun gebreken.

Menzies is denk ik niet uniek in zijn (wan)prestaties.
Aviapartner , Menzies , Swissport ....alle kwalitatief vergelijkbaar.
KLM handling heb ik niet zo veel beeld bij , zou het veel beter zijn?
 
Back
Top