Justitie doet onderzoek naar De Vlieger

Nou


De titel van dit artikel vind ik nou ook weer overdreven, zeker als je de rest van het artikel leest.
 
S-Tail

Beter lezen, het OM in Nederland is met een onderzoek bezig
naar EdV en het OM op Bonaire heeft uit de school geklapt.
 
A/P Disc said:
S-Tail

Beter lezen, het OM in Nederland is met een onderzoek bezig
naar EdV en het OM op Bonaire heeft uit de school geklapt.

Iest beter nog:
... en OM Bonaire zegt dat EdV geen verdachte is.

(edited NL naar Bonaire, credits A/P)
 
Last edited:
DE TELEGRAAF is vanaf de tweede wereld oorlog al onbetrouwbaar gebleken,zij werkten toch voor de duitsers.Met vriendelijke groet.De Hofnar.

Aldus een citaat op de website van EdV.
 
Die de Vlieger weet wel leuk op het gevoel van mensen in te spelen zeg :eek:

In het stukje in De Telegraaf loopt meneer al te schermen met "zijn werknemers" waarvoor hij hard aan het werk is en dat hij er verdrietig van word dat hij nu kritiek krijgt. Hij vergeet er overigens bij te vermelden dat hij zijn (beginnende) piloten relatief zeer weinig betaald.

Nu halen we er de 2de wereldoorlog maar weer even bij (wat ruim een halve eeuw geleden is!!!). Wat een belachelijk argument, alsof de omstandigheden van toen met nu te vergelijken zijn, alsof er ook maar 1 iemand bij telegraaf werkt die er in WO2 ook werkte:1855:
 
Nu halen we er de 2de wereldoorlog maar weer even bij (wat ruim een halve eeuw geleden is!!!). Wat een belachelijk argument, alsof de omstandigheden van toen met nu te vergelijken zijn, alsof er ook maar 1 iemand bij telegraaf werkt die er in WO2 ook werkte

A. Dit zijn niet mijn woorden, B. Is denk ik ook geen argument, hooguit een stukje geschiedenis als voorbeeld.
Hoe je het ook bekijkt de Telegraaf is nu eenmaal een goedkoop en op eenvoudige sentimenten inspelend roddelblad waaraan journalistiek weinig waarde mag (moet) worden gehecht.
 
Dutchie

Blijft moeilijk he? Dat zegt het OM op Bonaire niet
het OM in Nederland. Want die heeft GEEN commentaar.
 
A/P Disc said:
Dutchie

Blijft moeilijk he? Dat zegt het OM op Bonaire niet
het OM in Nederland. Want die heeft GEEN commentaar.

Helemaal correct A/P. Zal wel komen door de tranen in mijn ogen na het vernemen van mijn 2004 bonus :(
 
Back
Top