Jullie favoriete drankje.

@ Diana
Maar wat is jouw favoriete lijstje? Ben dan benieuwd bij welke types jij moet aansluiten op de BBQ:haha:
 
Weet je, drankjes met parapluutjes, dat is net als met roze overhemden en kleine hondjes. Alleen echte kerels komen daar mee weg. De zijige types lukt dat niet. Vandaar dat de meerderheid hier kiest voor bier en sterke drank. :haha:
Dat zal het zijn :grijns:

Maar mijn eigen toevoeging:
Wodka, puur en alles waar het spul in zit doet het altijd erg goed, paraplu, ijs, olijven en andere aanvullingen naar behoeve toe te voegen, mij maakt het niet uit. Voor de rest geen bier en bacardi (al dan niet aangelengd met cola of andere frisdrank).
 
Men moet drinken wat hij lekker vindt, niet wat anderen van hem verwachten. Mannen met de grootste bek en de grootste auto hebben dan ook vaak last van het "kleine-lullen-syndroom"
 
Men moet drinken wat hij lekker vindt, niet wat anderen van hem verwachten. Mannen met de grootste bek en de grootste auto hebben dan ook vaak last van het "kleine-lullen-syndroom"

Daarom vliegt deze jongen ook in een heel klein kistje ;)

Misschien een beetje "uit de mode", maar een borrel (Olifant of Hoppe) op z'n tijd gaat er ook wel in.
 
Pattyboy -

Zal mijn laatste vraag aan uw adres even in een wat ander daglicht plaatsten.

Piloten (voor het grootste deel) hebben vaak last van het "ik ben een echte stoere vent" syndroom. Dat uit zich o.a. op dit forum vaak door bijvoorbeeld uitlatingen van ondergetekende.

Dat ze vrij onschuldig van aard zijn, snappen de meeste collega's daar ze hier A) vaak zelf last van hebben en dit zich realiseren en; B) indien ze het niet eens zijn met een stelling/opmering de huid dik genoeg is om dit te kunnen hebben.

Dit laatste is trouwens ook echt een vereiste in dit beroep (dikke huid hebben en wat droge/sarcastische humor aankunnen) anders zul je het niet lang volhouden.

Dus, take no offence dat je een dubbele J.D. met ijs nog niet echt lekker vind. Heeft ook voor een groot deel te maken met het feit dat je leeftijd nog met een 1 als eerste getal begint. Niks vreemd aan.

FD
(die een ijskoude baracdi strawberry breezer af en toe best lekker vind, maar hou dit aub tussen ons, daar ik mn imago op Airwork niet kwijt wil raken!)
 
Toch grappig dat zelfs een vrij onschuldige vraag naar de persoonlijke voorkeur qua drank, toch weer weet te verzanden in een dolle hengstenbal waarin iedereen zo nodig zichzelf moet profileren als "kijk mij eens mannelijk zijn met mijn whisky/bier". Het ging zo lekker de eerste anderhalve pagina....

:grijns:

ThreadDirection.jpg
 
Pattyboy -

Zal mijn laatste vraag aan uw adres even in een wat ander daglicht plaatsten.

Piloten (voor het grootste deel) hebben vaak last van het "ik ben een echte stoere vent" syndroom. Dat uit zich o.a. op dit forum vaak door bijvoorbeeld uitlatingen van ondergetekende.

Dat ze vrij onschuldig van aard zijn, snappen de meeste collega's daar ze hier A) vaak zelf last van hebben en dit zich realiseren en; B) indien ze het niet eens zijn met een stelling/opmering de huid dik genoeg is om dit te kunnen hebben.

Dit laatste is trouwens ook echt een vereiste in dit beroep (dikke huid hebben en wat droge/sarcastische humor aankunnen) anders zul je het niet lang volhouden.

Dus, take no offence dat je een dubbele J.D. met ijs nog niet echt lekker vind. Heeft ook voor een groot deel te maken met het feit dat je leeftijd nog met een 1 als eerste getal begint. Niks vreemd aan.

FD
(die een ijskoude baracdi strawberry breezer af en toe best lekker vind, maar hou dit aub tussen ons, daar ik mn imago op Airwork niet kwijt wil raken!)

FD -

Dat je sterk in je schoenen moet staan in dit beroep ben ik idd inmiddels achter gekomen, en sarcasme, daar ben ik zelf grootte fan van. Maar elkaar op een Forum afkraken zonder reden vind ik onzin, en daarom kom ik ook voor mezelf op, denk dat dat ook een eigenschap moet zijn van een goede piloot.

Piloten (voor het grootste deel) hebben vaak last van het "ik ben een echte stoere vent" syndroom. Dat uit zich o.a. op dit forum vaak door bijvoorbeeld uitlatingen van ondergetekende.
En daarom accepteer ik t niet :p


Maar ik begrijp je wel, probeer het alleen iets anders naar buiten te brengen de volgende keer.

:biertje: voor jou, dan neem ik wel een Malibu Sprite :yeehaa::cool:
 
@ Diana
Ben dan benieuwd bij welke types jij moet aansluiten op de BBQ:haha:

Dat is nou het mooie van die BBQ, men moet bij míj aansluiten. En ik verzeker je dat ik dit jaar zal zorgen voor een passend drankje.
 
Er zijn wel meer onschuldige onderwerpen die op dit moment ontaarden in mini-wedstrijdjes in verspugen. Voor degenen die in West-Europese contreien verblijven ligt het natuurlijk aan de meteorologische omstandigheden. Het is koud, grijs, terwijl het een paar dagen geleden nog zo veelbelovend zonnig was. Dat doet het humeur geen goed. Deze omstandigheden zijn ook simpelweg niet compatible met tropische drankjes met parapluutjes. Grijs + koud is meer Iers weer, daar hoort whiskey bij.

Weet je, drankjes met parapluutjes, dat is net als met roze overhemden en kleine hondjes. Alleen echte kerels komen daar mee weg. De zijige types lukt dat niet. Vandaar dat de meerderheid hier kiest voor bier en sterke drank. :haha:


Toch wel jammer dat een vrouw het moet opnemen voor dat soort mannen!!!

Maar toch bedankt Diana! ;)
 
Ik de cockpit houd ik het meestal op een Baco or een wodka met ijs maar op minimun rest nightstops drink ik graag een paar sambuca's
 
Het hele jaar door bier en als de zon schijnt:

1 Mojito
2 Baco
3 Gin en tonic.

En dit alles het liefst in grote hoeveelheden.


Robbie.
 
Back
Top