Job B737NG Capt & FO

Xwind737

New member
Job Title: B737NG Captains and First Officers
Region: Europe
Company: Direct Personnel International
Salary: Excellent package
Position type: Permanent
Posted: Wednesday 23 February 2005
Job type(s): Flight crew
Description: We currently require B737NG Crews for a permanent position to start immediately.

Captains should ideally have 5000 hours total flight time, 1500 PIC hours total flight time with at least 500 hours PIC on type.

First Officers should ideally have 3000 hours total flight time with at least 500 hours on type.

Candidates must hold a JAA ATPL licences with a valid B737NG type rating.

All candidates must have ability to speak one of the following languages: Dutch or Flemish.

Bron:www.flightinternational.com
**************************************************

Wie weet hier meer van en welke maatschappij is dit. Wordt er eindelijk weer aangenomen in Nederland?

Xwind
 
Ik denk dat het wel eens Transavia kan zijn. Die adverteren ook al op hun eigen internetpagina. Al dacht ik dat zij alleen fo's zoeken.
 
position permanent........ ? Dan zal het wel niet om trans gaan, als daar DE Captains permanent binnenkomen ontploft het VNV !!
 
OFF TOPIC !!!

Laat VNV maar lekker ontploffen !

Opgeruimd staat netjes!

Op zich niets tegen vakbonden maar denk dat de Nederlandse luchtvaartwereld zo aan regeltjes vast hangt, vooral door toedoen van VNV dat het haast ondoenlijk is voor de maatschappijen een soepel aanname beleid te volgen. En dat komt dus en de werkloze low-time piloten niet ten goede en ook de ervaren piloten niet.

on topic

Ben ook wel benieuwd welke maatschappij dit is!
 
Vlaams is gewoon een beroerd Nederlands accent. Net als Limburgs of Grönigs...:p:
 
TUI Belgium, deze club heeft toch maar 2 B737NG of gaan ze hier uitbreiden als ook de EAG onder de TUI vlag komt?

Virgin express vliegt toch niet met B737NG ?

En als het bij de belgen is dan zullen ze toch ook wel Frans vragen.

We wachten maar even af, het zijn wel weer goede ontwikkelingen.

Xwind
 
Oorspronkelijk gepost door Xwind737


Virgin express vliegt toch niet met B737NG ?



idd, die vliegen daar niet mee en aangezien ze naar het schijnt nog 1 bak weg doen denk ik niet dat die aan uitbreiding denken
tenzij intensiever gebruik, maar ik denk dat die niet veel extra meer kunnen uitvoeren
zo zie je bv nooit ne virgin lang stilstaan op EBBR, in tegenstelling tot SN
 
TNT vliegt slechts met een paar (3 of 4 meen ik, ze hebben d'r laatst weer een gekocht/geleast) B737-300F. Geen NG dus
 
De pax-en die TNT vloog afgelopen zomer was met TF-ELQ. Een kist van Islandsflug

En ze hebben inderdaad alleen B737-300's
 
Back
Top