Jet 2

MD11man

New member
Heeft iemand informatie over de huidige selectie dag / dagen van dit bedrijf?

Wel/geen ATPL vragen, verbal/numerical reasoning, wat voor soort interview etc., you know the drill...

Bedankt!
 
Jet2.com

interview en achteraf een beetje verbal/ numerical reasoning

Interview was relaxed beetje wat heb je gedaan waar kom je vandaan en zou je het geen probleem vinden om je permanent in de UK te vestigen bla bla bla.

Dat was een jaar of 6, 7 jaar terug, zou me verbazen als hier veel veranderd is, maar misschien dat er mensen zijn die meer up to date info hebben.

Als Maura Faithfull nog steeds de scepter zwaait op HR, dan zal het nog wel het zelfde zijn.
 
Onassis, op de jumbo heb je vast tijd genoeg eens op de site te kijken... ;-)

Ph-gjk, thanks. Ik hoorde links en rechts wel wat dingen over ATPL vragen, maar de info die jij hebt zegt daar niets over? Als in, die kwamen niet tevoorschijn op de dag?
 
Als, dan hebben die vragen geen indruk op me gemaakt. Ik geloof dat het praktijk gerichte vragen waren.
Nu zag ik op ppjn.com dat de HR manager een andere is..., (dus garantie tot aan de deur)

succes
 
Ik had 3 jaar terug daar de ´Maura´ selectie gedaan, had de job, maar toen trokken ze een 757 uit Manchester weg naar hun Fort op Leeds, ik hold pool in en zwem nog steeds... ;)
ok, ik had na 1 jaar in de pool met af en toe een telefoontje de hoop opgegeven en Maura is daar nu ook al 2 jaar weg (inclusief andere ´kop´stukken) en ik heb het erg naar mijn zin bij huidige baas...
succes voor de mensen die er voor gaan!!!!
 
Hoe is het tegenwoordig bij Jet2?
Het klinkt alsof het allemaal niet zoveel voorsteld zo'n interview, maar dat lijkt me toch niet zomaar het geval?

Is er iemand die bij Jet2 werkt of een grading/interview gedaan heeft en ervaringen wil vertellen??

Dank!
 
Back
Top