Jeppesen Flight computer over te nemen

MD11man

New member
Iemand belangstelling hier voor? Ik krijg de foto niet helemaal op een goed formaat, het zijn Jeppesen flight computers waarmee je ground speed, true heading kan omrekenen. Ook altitude computations, true airspeed, density altitude etc.

Laat maar weten, dan stuur ik het op.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    6.2 KB · Views: 0
Tsjonge Jonge MD11,

Jij verdient 2 ton per jaar, en dan wil je nog een tientje vangen voor zo`n papieren flight computertje !!
Schaam je, en geef dat ding gratis weg aan een scholier, die iets wil opsteken van de luchtvaart.

Groet,

Ger
 
Nou Ger,

Nergens staat dat ik een tientje vraag. En waar haal je het vandaan dat ik 2 ton per jaar verdien?

Ik kwam het tegen en bedacht me dit voordat ik het weg wilde gooien. Geen enkel commercieel belang.

Ook is het ‘computertje’ niet van papier.
 
Toen ik m'n examens deed moest ik nog aantonen dat ik ermee uit de voeten kon - als dat vandaag nog steeds zo is dan kan een student er inderdaad haar/zijn nut mee doen. Voor het practische vliegen, of de voorbereiding, heb ik het nooit gebruikt, al heb ik het wel altijd bij.

@hieronder: bedankt voor de bijsturing - alleen zo raar dat dat nu plots in het Angelsaksisch moet?
 
Last edited:
Oke MD11, I apologize !
Your intentions are good, my mistake..:biertje:
Ik dacht, ik zal de boel eens een beetje wakker schudden hier op Airwork....:)

Groet

Ger
 
Back
Top