IPBen MIA

Commander

New member
Heren, goedemiddag.

Iemand hier informatie hoe vol de vluchten naar MIA zijn op het moment? Ik wilde gaan ipben op 24april en 1mei.
Welk hotel zitten jullie daar? En kan je daar als 'groene' een airline discount krijgen?

bvd,

Commander
 
Kijk eens op www.flyzed.com

Daar kan je zien wat de kansen zijn op vluchten.

Login: AAL pass: 001

heen op 24-04 MP645 chance :(
terug op 01-05 MP MP646 chance :)

Zo te zien zit de heenvlucht al vrij vol (als dat de vluchten zijn die je wilt nemen) website geeft je meestal wel een aardige indicatie van je kansen.

Grt CB
 
Hi commander!

De MIA vluchten zitten de laatse tijd weer redelijk vol, maar zeker niet bomvol.
Ik zou het gewoon proberen, er zijn nl. altijd een hoop no-shows op deze bestemmingen. (anders kan je altijd nog mee op de klapbanken in de cabine)
We zitten in MIA in het Sherryfrontenac. prijs voor crew op dit moment $94 incl ontbijt. (koffie en bagels etc.) Op zich een redelijk (beetje outdated) hotel, maar voor die prijs kan je zeker een ander (beter) hotel proberen.

Groeten uit het zonnige MIA
 
Mannen bedankt!

Die site kende ik nog niet. Ik zie inderdaad wat :( gezichtjes. Ik heb ondertussen ook het nr van martinair voor info. Dus zal ff checken.
Obama! Ik kan helaas niet met Lufthansa ipb-en..
F70, bedankt ook voor je info! Ik zal eens kijken!

Ciaoo Commander
 
Ik weet niet hoe het werkt maar weet wel dat de site aardig klopt en heel erg up to date is mbt de beschikbaarheid van plekken.
 
Behalve voor Transavia vluchten. Trans zit niet in het boekings-systeem waarop de prognose is gebaseerd heb ik me onlangs laten vertellen.

En inderdaad kwam ik op een AGP uit op een negatief advies terwijl er 30 open plaatsen waren.

Maar voor echte airlines is het zeker handig!
 
Back
Top